דאגה בבני ברק: עלייה במספר החולים, 10 בחורים בערלוי נדבקו

בבני ברק נרשם בימים האחרונים שיעור גבוה של בדיקות חיוביות , קרוב ל-100 חולים נמצאו חיובים בבדיקות הקורונה

בבני ברק נרשם בימים האחרונים שיעור גבוה של בדיקות חיוביות , קרוב ל-100 חולים נמצאו חיובים בבדיקות הקורונה, השכונות בהן קיים ריכוז גבוה של חולים: קריית ויז'ניץ, קריית הישיבה, גבעת סוקולוב, גבעת רוקח, רבי עקיבא, בן גוריון ואור החיים רמת אהרון. 142
נדבקו מתחילת החודש, 97 ב-8 ימים האחרונים.

לאור המשך עליית נתוני התחלואה בעיר, היום (יום ג', 16.6) יבקר שר הבריאות, ח"כ יולי אדלשטיין בחמ"ל הקורונה של עיריית בני ברק וייפגש עם ראש העיר, הרב אברהם רובינשטיין.

רק הלילה נודע כי 10 בחורים מישבת ערלוי בבני ברק נמצאו חיוביים בבדיקות הקורונה, בישיבה לומדים מעל ל-80 בחורים וקיים חשש שיפיצו את הנגיף באיזורים החרדים.

עוד נודע כי בישיבת עטרת שלמה בבני ברק התגלה חולה קורונה מאומת, כעת ראש הישיבה ישקול אם לסגור את הישיבה לאור הנסיבות.

במרכז המידע והידע של משרד הבריאות מזהירים כי יש להגביר את הבדיקות בכמה ערים חרדיות, בדגש על בני ברק, ביתר עילית ואלעד. עוד צוין כי מסתמנת התפרצות בכמה יישובים במגזר הערבי, בהן התגלו עשרות חולים.

שיעור הבדיקות החיוביות בביתר עילית זינק ביומיים האחרונים ל6%, בהשוואה לאחוז החיובי הכללי שעומד על פחות מ-1.5%. בבני ברק אובחנו מתחילת יוני 126 חולים חדשים כששיעור הבדיקות החיוביות בעיר עומד על 3%. 3% נרשם גם באלעד, שם ריכוז החולים נמצא ברובעים ד' וא' בעיר.

מוקדי ההתפרצות במגזר הערבי הם באקה אל גרביה, אום אל-פאחם, כפר קרע, פורדיס, בענה, נצרת ושפרעם. כעת במגזר הערבי 63 חולים פעילים.

בישיבת היישוב בתל אביב נמצא חולה והישיבה נסגרה, כמו כן 10 בחורים בישיבת ערלוי בבני ברק נמצאו חולים.

בנוסף, 11 עובדים בבית החולים איכילוב בתל אביב, בהם רופאים, אחיות ועובדים נוספים, אובחנו כחולי קורונה בימים האחרונים.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *