הונגריה: הבחור שנעדר אותר פצוע וחבול בבית החולים

לאחר חיפוש מורט עצבים בדאגה לשלומו של בחור הישיבה יואל יוסף עזריאל טייטלבוים שנעלם בהונגריה, בזק"א מעדכנים שב"ה הוא אותר ונמצא ברגעים אלו בבית החולים המקומי בדעברצין, מצבו ונסיבות היעלמותו כמה ימים אינם ידועים בינתיים.

לאחר חיפוש מורט עצבים בדאגה לשלומו של בחור הישיבה שנעלם בהונגריה, בזק"א מעדכנים שב"ה הוא נמצא ברגעים אלו בבית החולים המקומי, מצבו והנסיבות לא ידועים בינתיים. לדבריו נשדד והוכה קשות בסמוך לתחנת הרכבת, חשד שנהג המונית מעורב באירוע.

הכל החל, לאחר שבחור מחסידות סאטמאר שהתלווה לאדמו"ר לרגל מסע לקברי צדיקים, נעלם מלפני כמה ימים.

כ”ק האדמו”ר מסאטמאר, יצא לפני כשבועיים למסע בעיר אבותיו אוהעל בהונגריה, לרגל חנוכת הבית והכנסת ספר תורה לבנין הכנסת אורחים החדש.

משטרת הונגריה פתחה בחיפושים נרחבים אחרי הבחור יואל יוסף עזריאל טיטלבוים, תלמיד ישיבת מיר מחסידות סאטמר, שעלה ביום שלישי השבוע על מונית בדעברעצין כדי להקדים את האדמו"ר ופמלייתו ביעד שבו אמור היה להתאכסן, ומאז נעלם.

גם בבית חב״ד בודפשט בראשות הרב שמואל רסקין ניהלו חיפושים אחריו וכדי למצוא מידע אודותיו. במקום פתחו קו פתוח לקבלת מידע בנושא.

ממוקד זק"א נמסר: "גוברת הדאגה לשלומו של הבחור בן ה-20 יואל יוסף עזריאל בן ברכה טייטלבוים, מבורו פארק, הלומד בישיבת מיר בירושלים. הבחור יצא ביום שלישי בבוקר מבית המלון בעיר דברצין שבהונגריה, שם שהה עם פמלייתו של הרבי מסאטמר, הבחור רצה להקדים את הפמליה לכיוון איהל, נכנס למונית ומאז נעלמו עקבותיו. בעל המונית אותר, ולטענתו היות והוא לא הבין את השפה של הבחור, הבחור ירד מהמונית. משטרת הונגריה פתחה בחקירה".

שמו לתפילה: יואל יוסף עזריאל בן ברכה

 

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

  1. מדוע אין דיווח על נסיבות היעלמותו של האברך הזה? פתאום כולם שותקים כאילו שום דבר לא קרה. משהו לא בסדר בסיפור הזה…בהונגריה המשטרה טוענת שבחור הישיבה לא נשדד ולא נחבל.

    אניקו פנצ'לי |
    הגב
  2. מדוע אין דיווח על נסיבות היעלמותו של האברך הזה? פתאום כולם שותקים. משהו לא בסדר בסיפור הזה…

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  3. מהשמים מעוררים אותנו לא לבטל תורה, ומעשה הזה סימן מובהק שהבחורים לא ינסעו באמצע הזמן לשום מקום רק ללמוד תורת השם. הבחורים צריכים לישב וללמוד ולא ללכת לטיולים נקודה, "זה ממש ביטול תורה" ואין לזה שום היתור ע"פ הלכה וחסידות, אפי' ברשות האדמו"ר זה אסור, זה כמו אדם שאמר דבר נגד דברי הקב"ה, {לבטל תורה} שומעים לדברי הקב"ה ולא לדברי האדם, כך כאן לגבי ביטול תורה, "דברי הרב ודברי התלמיד דברי מי שומעין" כלומר – השליח צריך לציית לדברי הקב"ה שאוסר את ביצוע המעשה של ביטול תורה, ולא לדברי השולח, שהוא בבחינת תלמיד, וגם "אין שליח לדבר עבירה".

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב