כחול לבן מנסה להקים ממשלה חלופית עם כחלון וליברמן – אך לפיד טעה בחישוב

בלי החרדים ועם כחלון וליברמן: ב'כחול לבן' מנסים לאור הקשיים של נתניהו להקים ממשלה חלופית. לפיד פנה לליברמן ואמר כי יש לו 55 אצבעות בטוחות, כך שהם מגיעים ל-61, אך מיד הובך כשהתברר כי טעה בחישוב

בעקבות הקשיים הקיימים בליכוד על הקמת ממשלה, נראה כי יש מי שלא יושב בצד וצופה, אלא מנסה לפעול על מנת לא לאפשר לנתניהו להקים את הממשלה החדשה.

הבוקר מתפרסם כי יאיר לפיד פועל בחשאי יחד עם חברי מפלגתו, על מנת לשכנע את יו"ר מפלגת ישראל ביתנו אביגודר ליברמן, לא להיכנס לממשלת נתניהו, ובתמורה הוא מציע כי מפלגתו תיתן לו הרבה יותר מאשר נתניהו ייתן.

כזכור, הסיכומים עם המפלגות החרדיות כבר ברורים, אך נתניהו מתקשה לסגור עם המפלגות הקטנות כדוגמת ישראל ביתנו וכחלון, ונראה כי המשבר הפוליטי רק ילך ויגבר בימים הקרובים, על רקע ניסיונות מפלגת כחול לבן לנסות ולהקים בעתיד ממשלה אחרת.

לפיד גם התראיין הבוקר ברדיו רק"ע השייך ליוצאי ברית המועצות, שם אמר כי "אם ליברמן יכנס לממשלה הוא יצטרך להתפשר על הפנסיות ושוב הציבור הרוסי לא יקבל כלום. אם יחכה כמה חודשים הוא מקבל מאתנו 55 אצבעות בטוחות. יחד איתו יש לנו 61 קולות. רוב מלא-מלא".

אלא שחישוב פשוט מעלה ש-55 פלוס חמש האצבעות של ליברמן, הם 60, ולא 61. כך כתב עמית סגל בתגובה ללפיד. לפיד ענה בתגובה: "נכון, ותנחש מי האצבע ה-61 שיש לי".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *