דיווח: 2 פלסטינים נעצרו בחשד לסיוע למחבל

בתקשורת ברשות הפלסטינית דווח כי 2 חשודים בסיוע לפיגוע הירי הקטלני אתמול בשומרון, ‏רה"מ נתניהו סייר במקום הפיגוע בצומת אריאל: "צה"ל, השב"כ וכוחות הביטחון במרדף צמוד אחר המפגע. הבוקר נתתי הנחיות להתחיל בהריסת ביתו

בתקשורת ברשות הפלסטינית דווח כי 2 חשודים בסיוע לפיגוע הירי הקטלני אתמול בשומרון, שבו נרצחו לוחם צה"ל גל קיידאן הי"ד והרב אחיעד אטינגר, נלכדו בידי כוח צה"ל. בתחילה דווח כי המחבל עצמו נעצר ואף חוסל, אך לפי שעה אין אישור ישראלי או פלסטיני לדיווח.

כוחות גדולים של צה"ל ושב"כ ממשיכים במאמצים מודיעיניים ובפעילות בשטח לאיתור המחבל וההערכה היא שהוא ייחשף בזמן הקרוב, משום שהסייענים שנעצרו עשויים להביא לקצה חוט שיוביל אליו ובגלל שהכפרים באזור מכותרים ומבוצעים בהם בדיקות.

לפני זמן קצר ביקר ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו בצומת אריאל שבו בוצע החלק הראשון של הפיגוע אתמול, ואמר כי "צה"ל, השב"כ וכוחות הביטחון במרדף צמוד אחר המפגע. אנחנו יודעים את זהות המפגע. אנחנו יודעים גם היכן הוא גר, איתרנו את משפחתו. אני נתתי הבוקר הנחיות להתחיל בהריסת ביתו, וההכנות כבר החלו. הטרוריסטים הללו לא יעקרו אותנו מכאן. ההפך הגמור יקרה"

נתניהו הוסיף: "אני מבקש לשלוח תנחומים למשפחות של סמל ראשון גל קיידאן והרב אחיעד אטינגר שמת מפצעיו הבוקר, אב ל-12. אלה שני אנשים ששמעתי עליהם שהיו אנשים מופלאים. לבנו איתם, לב העם כולו עם המשפחות. מחר, כפי שאמר לי ראש עיריית אריאל, אנחנו מתחילים בבניית כ-840 יחידות דיור בשכונה חדשה, שכונה שאני אישרתי לפני כשנתיים. התשובה שלנו פשוטה – ככל שיענוהו, כן ירבה וכן יפרוץ".

בתגובה לשאלות כתבים אמר נתניהו: "אנחנו מפיקים את כל הלקחים, ואינני רוצה להיכנס לתחקיר המבצעי ששמעתי עכשיו. יש כאן טרגדיה גדולה מאוד למשפחות. אני גם רוצה לשלוח מכאן איחולי החלמה לפצוע. אנחנו יודעים שאנחנו במאבק מתמיד, זה דורש כמובן היערכות בשטח כפי שיש כאן, אבל בסופו של דבר אנחנו מנצחים את המרצחים. אנחנו נתפוס אותם – ידי כוחות הביטחון משיגות את כל המרצחים הללו. אני רוצה שתסתכלו על כל המקרים. יש תמיד פעולות שאנחנו עושים נגד המשפחות והחמולות של המרצחים הללו. כך עשינו גם אתמול וכך נמשיך לעשות. אני מציין דבר אחד – הם לא יעקרו אותנו מכאן – העוצמה שלנו כבירה. אנחנו נשיג אותם, כפי שהשגנו את כל המפגעים האחרונים. אנחנו נהרוס את בתיהם, נתתי כבר הנחיות הבוקר לעשות זאת, ואנחנו נמשיך לבנות כפי שאנחנו נעשה מחר בבוקר בשכונה גדולה מאוד באריאל, שכונה חדשה"

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *