דיין האמת: נפטר מייסד הישיבות הספרדיות הרה"ג יהודה זיאת זצ"ל

מייסד תלמוד התורה הספרדי שתילי זתים והישיבת משכנות הרועים ויסודות נפטר הבוקר לאחר שחלה התדרדרות במצבו הבריאותי

הבוקר התקבלה הבשורה המרה על פטירתו של הרב יהודה זיאת זצוק"ל, מקים עולה של תורה בבני ברק, מייסד תלמוד תורה "שתילי זיתים", הישיבה לצעירים "משכנות הרועים", והישיבה הגדולה ביסודות. הוא נפטר הבוקר בשיבה טובה בגיל 85, בביה"ח שיבא בר"ג, לאחר שחלה הדרדרות חמורה במצבו.

תנועת ש״ס ובראשה מרנן ורבנן מועצת חכמי התורה בראשות גדול הדור מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן שליט״א, יו״ר התנועה הרב אריה דרעי, נציגיה ופעיליה, מבכים מרה את פטירתו של האי גברא רבא, מקים עולה של תורה בבני ברק, איש החינוך החזון והמעש, שייסד מוסדות מפוארים לבני הציבור הספרדי התורני וגידל דורות של תלמידים על מבועי התורה והיראה בדרך הסלולה הרה״ג רבי יהודה זייאת זצוק״ל.

מייסד תלמוד תורה "שתילי זיתים", הישיבה לצעירים "משכנות הרועים", והישיבה הגדולה ביסודות, שעסק במשך שנים בצרכי ציבור באמונה ובמסירות. הלך הבוקר לעולמו והוא בן פ״ה שנים. מועצת חכמי התורה ותנועת ש״ס אבלים יחד עם אלפי תלמידיו ובוגריו וכל בית ישראל על האבדן הגדול לעולם התורה והחינוך, ומשגרים תנחומים כנים למשפחתו המעטירה ומן השמיים ננוחם אכי״ר.

ח"כ יעקב אשר שכיהן כר"ע בני ברק והכיר את הרב זיאת, הספיד אותו וכתב " הרב יהודה זיאת זצ'ל, היה מדמויות ההוד וההדר של העיר בני ברק שבדמותו הקרין על כל סביבתו, איש ירא ה' וישר דרך ממקימי עולם התורה והחינוך של בני הישיבות מעדות המזרח. זכרון דמותו האצילה המאירה והנבונה ומסירות נפשו הם מופת ודוגמה לרבים שצועדים בדרכו"

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *