דרמה פוליטית: בג"ץ פסל את בן ארי

בית המשפט העליון פסל את ד"ר מיכאל בן ארי מלהתמודד בבחירות הקרובות לכנסת. במקביל, אישר בית המשפט את התמודדות רע"מ-בל"ד, חד"ש-תע"ל, עופר כסיף, ומנגד אישר את התמודדותו של עו"ד בן גביר

 

לאחר שעות ארוכות של חוסר ודאות במפלגת איחוד מפלגות הימין החליט בית משפט העליון לפסול את מועמדותו של מקום 5 ברשימה ד"ר מיכאל בן ארי, מדובר בפסילה ראשונה של ביהמ"ש מועמד לכנסת בטענה לגזענות.

ברוב של שמונה שופטים מול אחד: בית המשפט העליון פסל את ד"ר מיכאל בן ארי מלהתמודד בבחירות הקרובות לכנסת. במקביל, אישר בית המשפט את התמודדות רע"מ-בל"ד, חד"ש-תע"ל, עופר כסיף, ומנגד אישר את התמודדותו של עו"ד בן גביר.

עוצמה יהודית תכנס מסיבת עיתונאים בשעה 20:15 במטה המפלגה ברחוב פינס 4 בירושלים.

יו"ר מרצ, ח״כ תמר זנדברג, על ההחלטה לפסול את מיכאל בן ארי: " ביבי הכניס ומרצ הוציאה. מי שמאמין בעליונות הגזע צריך להיות מאחורי סורג ובריח ולא בכנסת ישראל, וטוב שבית המשפט אמר את דברו באופן ברור. הניסיון של ראש הממשלה להכניס את הכהניסטים הוא עוד חוליה בשרשרת הגזענית והאפלה שנוצרה כאן בשנים האחרונות, וטוב שיש את מרצ ששוב עמדה מולו. העתירה שלנו הביאה לניצחון גם במאבק הזה. מודים לעו"ד אורי הברמן שייצג אותנו בעתירה"

תגובת איחוד מפלגות הימין פסיקת בגץ- בושה וחרפה!
אנחנו נעצור את ההשתוללות האקטיביסטית של הבגץ.

זהו תיאטרון האבסורד בהתגלמותו, ותוצאה ידועה מראש של שופטים שטבעי יותר שיישבו בבית הדין של מרצ.

עופר כסיף, טיבי וזועבי תומכי הטרור בפנים, אך בן ארי, יהודי ציוני שבניו משרתים בצה"ל, בחוץ. זהו ניתוק מוחלט מהעם.

לא השופטים יקבעו לעם מי יהיו נבחריו! רק העם יקבע. כעת ברור כי להתנשאות והניתוק של בג"ץ יש רק תשובה אחת: טב בקלפי.

רק איחוד מפלגות הימין יעצור את האקטיביזם השיפוטי הדורסני. יחד אתכם נתעקש על חקיקת פיסקת ההתגברות, ועל חיזוק המשילות בעוד מגוון צעדים חשובים. בן ארי אולי נפסל, אבל העם יתן לנו את הכח להשיב את בג"ץ לגדלו האמיתי והטבעי.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *