דרמה פוליטית: היועץ המשפטי הורה לפסול את בן ארי

היועץ המשפטי אביחי מנדלבליט הורה הערב (שלישי) כי יש לפסול את מועמדותו של מיכאל בן ארי – יו"ר מפלגת "עוצמה יהודית" – לכנסת ה-21, וזאת בשל הסתה לגזענות

היועץ המשפטי אביחי מנדלבליט הורה הערב (שלישי) כי יש לפסול את מועמדותו של מיכאל בן ארי – יו"ר מפלגת "עוצמה יהודית" – לכנסת ה-21, וזאת בשל הסתה לגזענות. עם זאת, מנדלבליט החליט כי אין עילה לפסול את מועמדותו של עו"ד איתמר בן גביר, החבר גם הוא ברשימה, או למנוע את התמודדות הרשימה.

בימין זעמו על החלטת היועץ המשפטי.

תגובת עוצמה יהודית לעמדת היועמ"ש:"עמדת היועץ המשפטי לממשלה לפיה יש לפסול את ד"ר בן ארי מלרוץ לכנסת היא ההוכחה הגדולה כי היועמ"ש מנדלבליט ופרקליט המדינה שי ניצן הם שמנהלים את מדינת ישראל.

רק אתמול הודיע מנדלבליט שהוא מתנגד לפסילה של מפלגות בל"ד, חד"ש ותע"ל, מפלגות שמסיתות נגד מדינת ישראל, תומכות טרור מובהקות שמעודדות פגיעה ביהודים וחברי כנסת מתוך הרשימות הללו סבורים שרצח חיילים ומתיישבים הוא דרך לגיטימית להתנגדות למדינת ישראל.

אנו מקווים ומאמינים שחברי וועדת הבחירות יבהירו מחר ליועמ"ש שיש גבול לצביעות, יועץ משפטי שמכשיר את אויבי ישראל ומבקש לפסול את ד"ר בן ארי לא ראוי להיות היועץ המשפטי של מדינת ישראל. הרפורמים הוליכו את מנדלבליט שולל כאשר הגישו חצאי הקלטות וסילופי ראיונות ומחר בוועדה נוכיח שעמדת היועמ"ש היא חסרת בסיס משפטי".

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. גועל וטימטום.. אם יפסלו אותו פשוט הזוי.. מחבלים יושבים בכנסת שנים.. ולא פסלו אותם

    .

    צ |
    הגב
  2. הבג"ץ והשופטים שולטים במדינה!

    כולל מנדלבייט המושחת!

    משה |
    הגב