דרעי הפתיע: "יש עוד הרבה אפשרויות מעבר לבחירות שלישיות. תחכו ותראו"

"יש עוד הרבה אפשרויות מעבר לבחירות שלישיות. תחכו ותראו",  כך רמז אריה דרעי בישיבת סיעת שס שנערכה היום על רק תוצאות הבחירות שהותירו את מדינת בישראל ללא הכרעה ולפני כאוס.  דרעי הבהיר: "שס תמשיך להיות בצד של נתניהו"

"יש עוד הרבה אפשרויות מעבר לבחירות שלישיות. תחכו ותראו",  כך רמז אריה דרעי בישיבת סיעת שס שנערכה היום על רק תוצאות הבחירות שהותירו את מדינת בישראל ללא הכרעה ולפני כאוס.

יו״ר ש״ס השר דרעי הבהיר בישיבת הסיעה כי שס תתמוך בנתניהו: "אני שומע מאז הבחירות כמראה משאלות לב בשמאל, בכחול לבן ששס תעזוב את נתניהו ותעבור לשמאל. שומע גם קופלימנטים עלי שאני בחור חכם וכו. גם מביאים ראיה שלא השתתפתי במפגש הימין. זה לא נכון. אני יזמתי את הבלוק.
צר לי לאכזב את כולם. שס תמשיך להיות בצד של נתניהו. נקודה".

לדברי דרעי, "אנחנו חתמנו הסכם עם נתניהו והוא ינהל את המומ על סמך הסטטוס קוו וחוק הגיוס על פי שסוכם בסוף. אנחנו הולכים רק על נתניהו ומחפשים את המכנה המשותף. לצערי גנץ מסרב לדבר על נתניהו, כנראה שתומכי הטרור שנמצאים בתוך המפלגות הערביות יותר כשרים מאיתנו".

דרעי התייחס לנתונים שהצביעו על עלייה גדולה בכוחה של שס ואמר: "העליה הגדולה של למעלה משבעים אלף איש הם אנשים שלא בהכרח דתיים אבל הם רוצים מדינה יהודית ורוצים לעזור למוחלשים. אתם תראו ששס זה הבית החם שלכם.

דרעי הזכיר את ההסתה שקדמה לבחירות ואמר, "שס למרות מערכת בחירות של הסתה הצליחה בקמפיין מאד יהודי ורגוע. בזמנו היתה תכנית של ארץ נהדרת שאני זוכר בזמנו שפגעו ברב עובדיה זצ״ל. והפעם הם עדו שיר שבט אחים ואחיות והיחידי שלא מופיע שם זה אריה דרעי כי הם לא מצאו משהו שלילי שאמרנו".

מוקדם יותר, יו״ר שס, השר אריה דרעי, סיים כעת את פגישתו עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו.
הפגישה נערכה בלשכת רה״מ ונמשכה כשעה.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *