דרעי ובנט גיבו את ראש הממשלה – גנץ קרא להתפטר

מימין גיבו את נתניהו – בשמאל תקפו * התגובות במערכת הפוליטית

בעקבות החלטת היועץ המשפטי להגיש כתב אישום נגד נתניהו בגין קבלת שוחד והפרת אמונים מפלגת ש״ס הוציאה הודעה שבה גיבו את נתניהו: "אנו תומכים ומחזקים את ידיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, איש בעל זכויות עצומות בביטחון ובבניין מדינת ישראל".

בשס הוסיפו – אדוני רה״מ, אנו מאמינים ובטוחים שחפותך תוכח והצדק יצא לאור. חזק ואמץ, אל תערוץ ואל
תחת. זה יום קשה למדינת ישראל. אנו מתפללים שמדינת ישראל תצא מהמשבר הקשה

בנט מסר בתגובה להחלטת היועמ"ש: "לילה כואב לעם ישראל. רבים חשים שמה שקרה הערב לא מגיע לראש הממשלה נתניהו, אדם שהקדיש את כל חייו למען מדינת ישראל. למעננו. בערב זה חשוב לזכור את זכויותיו הגדולות. הוא ראש הממשלה של מדינת ישראל ועומדת לו חזקת החפות" .

איילת שקד גם כתבה דברים דומים לבנט – "יום עצוב וקשה למדינת ישראל. ראשית, לכל אדם עומדת חזקת החפות וכך גם לראש הממשלה נתניהו. שנית, ברצוני להתייחס לאמירות חסרות שחר שנשמעו היום, שבסיסן בטעות חוקתית וחשוב לי להבהיר את האמת: במהלך 21 הימים הקרובים אין לנשיא שיקול דעת אם להטיל הרכבת ממשלה על מי שיתמכו בו 61 ח"כים".

מיקי זוהר הגיב – אני מודה, רוה״מ ריגש אותי ואני בטוח שמיליוני אנשים במדינה מאוד התרגשו מדבריו.
אני מציע הערב גם לשונאיו המושבעים להסתכל לאמת בעיניים ולהפסיק את הצביעות:
יש דין אחד לנתניהו והימין ודין אחר לאחרים.
בע״ה נמשיך לעמוד מאחורי ראש הממשלה ונעשה הכל להצלחתו למען מדינת ישראל!

בני גנץ קרא לנתניהו להתפטר –  "נתניהו בהופעתו הערב הוכיח שהוא חייב לסיים את תפקידו וללכת ולהתמקד בענייניו המשפטיים. גם הוא יודע כי האתגרים הגדולים והמורכבים הניצבים בפני מדינת ישראל גם בזירה הביטחונית וגם בזירה החברתית והכלכלית, מחייבים ראש ממשלה שישקיע בהם את כל זמנו, מרצו וכוחו.
גנץ הוסיף  – יש לי אמון מלא בגורמי אכיפת החוק בראשות היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט. אני בטוח כי הם עושים את עבודתם נאמנה, ביושר ובמקצועיות. אין בישראל הפיכה שלטונית אלא התבצרות בשלטון".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *