דרעי חשף: "נתניהו הסכים לרוטציה עם גנץ"

יו״ר ש״ס השר אריה דרעי התייחס בכנס הרמת כוסית של תנועת ש״ס בירושלים לניצחון הגדול של שס, הודה לפעילים וקרא להקמת ממשלת אחדות רחבה."נתניהו הסכים לרוטציה", חשף דרעי בפני הפעילים 

יו״ר ש״ס השר אריה דרעי התייחס בכנס הרמת כוסית של תנועת ש״ס בירושלים לניצחון הגדול של שס, הודה לפעילים, וקרא להקמת ממשלת אחדות רחבה. השר דרעי חשף בכינוס ש״ס כי נתניהו הסכים לרוטציה עם גנץ- ״ידוע לי שרה״מ נתניהו הסכים אתמול לרוטציה. אני פונה לבני גנץ: אל תקשיב לכל האנשים הללו שמנסים להזיז אותך מהכיוון הנכון. תסתכל על טובת העם ושב עם נתניהו. תסגרו יחד על ממשלה טובה לעם ישראל״.

"התכנסנו כאן בראש ובראשונה רק למטרה אחת: להודות לבורא עולם על הניצחון הגדול", פתח דרעי.

דרעי טען בנאומו כי רוב עם ישראל אמר 'לא' להסתה נגד החרדים, "אמרתי בכנס בחולון, שהבחירות הללו הם משאל עם האם תהיה כאן מדינה יהודית או חילונית. ומה התוצאות? רוב יהודי עם ישראל, 55 מנדטים, אמרו באופן נחרץ כן למדינה יהודית!
גם בגוש השני, תוציאו את עמיר פרץ שעשו קמפיין חברתי יהודי בלי שום מילה על דת ומדינה. גם כחול לבן שבמועד א לא דיברו מילה בנושא דת ומדינה, רק בסוף הבחירות הללו. רוב מוחלט של התושבים היהודים במדינת ישראל רוצים מדינה יהודית ולא חילונית! זה המסר הברור של הבחירות האלה.

דרעי התייחס לעניין ממשלת האחדות ואמר: "מדינת ישראל חייבת ממשלה בהקדם. אי אפשר למשוך את כל המטלות המדיניות והביטחונית. אי אפשר למשוך את זה יותר. אני לא חושש מבחירות נוספות ואני בטוח שנביא יותר. אבל זה לא טובת המדינה. המסר שלי לשני הבנימין, נתניהו וגנץ, אני שמח שנפגשתם אצל הנשיא. אל תתייחסו לכל רעשי הרקע. לצערי אותם גורמים ממשיכים להסית ולשים כל מכשול".

דרעי לא חסך בשבחים על נתניהו ואמר כי "בנימין נתניהו שהוא מנהיג מוכשר ביותר עם השגים גדולים. לא ייתכן שיחרימו אותו. האם עם הערבים אפשר לשבת ועם בנימין נתניהו לא? מה זה הדבר הזה?"

וגם על גנץ, "כך גם גנץ, שהיה רמטכל ותרם הרבה למדינה כשניסו ללעוג לו אני הייתי הראשון שיצא נגד זה. לכן שני האישים הללו חייבים לשבת ביחד, בלי חרמות ובלי תכתיבים של מפלגות קטנות שמחרימים ציבורים אחרים. איך שמענו על דבר כזה?דרעי פנה  אנחנו פונים בקריאה לגנץ. הקב״ה נתן לך הזדמנות להיות בהנהגה, אל תקשיב לכל האנשים הללו שמנסים להזיז אותך מהכוון הנכון. הם לא בטוח רוצים בטובתך. תסתכל על טובת העם ושב עם נתניהו ותסגרו ממשלה טובה לעם ישראל.

דרעי פנה לגנץ ואמר: "אנחנו פונים בקריאה לגנץ. הקב״ה נתן לך הזדמנות להיות בהנהגה, אל תקשיב לכל האנשים הללו שמנסים להזיז אותך מהכוון הנכון. הם לא בטוח רוצים בטובתך. תסתכל על טובת העם ושב עם נתניהו ותסגרו ממשלה טובה לעם ישראל".

דרעי המשיך ותיאר על גודל על ההישג: "אני לא חושב שהיתה תנועה כזו שיש גושים ששואבים את הכל, בשנה של שתי מערכות בחירות. מול סקרים שלא העבירו אותנו את אחוז החסימה. שס היתה האחרונה העמודות הסקרים. אפילו פחות מפייגלין. היינו צריכים להסביר ולתרץ. ואז הגיעו התוצאות. עלינו במנדט ובסך הכל ב17,000 קולות. היתה שמחה גדולה.

מיד התגלגלנו למערכת בחירות נוספת מול הסתה קשה, עם שחיקת החומר, עם מצוקה של ראש הממשלה. אמרתי לכולם שאם נשמר את מספר הקולות זה יהיה מבחינתי טוב. כי יהיה קשה מאד להשיג יותר בתנאים הללו בפרט כאשר שלטון נתניהו היה בסכנה.
והנה חסד ה׳ 70 אלף קולות נוספים! מי היה מאמין. ב2006 הקולות הביאו הביאו 12 מנדטים!.

לכן צריכים להודות לבורא עולם. עשינו קמפיין יוצא מהכלל. הארגון היה מעולה. כל יום הבחירות, התכנה, הטלמרקטינג, ועוד אבל בלעדיכם הנציגים זה לא היה קורה. אני יודע כמה הייתם מסורים וכמה פעלתם באחדות ושחררתם את כל החסימות. אני אומר לכם תודה רבה.
גם לנשים הצדקניות, שלקחו יוזמה והפעילו תוך כמה ימים מטה והצליחו לעורר בקרב המסורתיים את רגשי המסורת.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. ולא תתחתן במ'

    צו השעה – להפיץ.

    מארוקאקים צואות מהלכות. גויים גמורים. |
    הגב