דרעי: "ליברמן גמר עם הימין"

בהודעת תנועת שס נמסר כי " ליברמן גמר עם הימין, נעול בשמאל ולכן הוא לחוץ, היסטרי, מנסה לקושש קולות אבל הוא ייכשל כמו תמיד. כעת נשאר לו טריק אחרון – הוא מכריז כי יכפה ממשלת אחדות. עוד בדיחה של ליברמן"

לאחר שליברמן הטיל פצצה פוליטית והצהיר על כוונתו לכפות ממשלת אחדות ללא החרדים, שס מסרה בתגובה לדברי ליברמן כי "הוא יישאר מחוץ לממשלה הבאה". בהודעת תנועת שס נמסר כי " ליברמן גמר עם הימין, נעול בשמאל ולכן הוא לחוץ, היסטרי, מנסה לקושש קולות אבל הוא ייכשל כמו תמיד. כעת נשאר לו טריק אחרון – הוא מכריז כי יכפה ממשלת אחדות. עוד בדיחה של ליברמן".

בהודעת שס נכתב כך: "ליברמן, שפעם אומר ככה ופעם אחרת, הוכיח שוב שהוא פולטיקאי ציני ולא אמין. ולפני כן, לעובדות: ליברמן משקר כשהוא אומר שהחרדים דרשו הגדלת תקציבים לישיבות. שקר וכזב. המפלגות החרדיות כלל לא עסקו בתקציבים במו״מ הקואליציוני האחרון עם הליכוד. השיחות היו רק בעניני דת ומדינה".

עוד מוסיפים בש"ס: "ליברמן לעומת זאת העלה דרישות כספיות מפליגות לעולים מחבר העמים. הוא דרש 400 מיליון שקלים לכל ח״כ בישראל ביתנו, שגרירים במקומות הזויים, הגדלת מצבת העובדים במשרד הקליטה והמון תקציבים לגופים סקטוריאליים לחלוטין של העולים מחבר העמים. כל הדרישות הכספיות שלו מתועדות. וכעת הוא מטיף בחוצפה על משבר כלכלי בגלל החרדים".

ליברמן התייחס לדרעי בראיון לערוץ 13 וכינה אותו "חבר לשעבר".

בליכוד מסרו בתגובה להודעת ליברמן: ״יצא המרצע מהשק: ליברמן אומר בפירוש שהוא מוכן ללכת עם לפיד וגנץ ולכפות הקמת ממשלת שמאל. מי שרוצה ממשלת ימין חייב להצביע רק לליכוד בראשות נתניהו.״

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *