דרעי מזהיר: "יגיעו ימים שאנשים יפחדו ללכת עם כיפה"

יו"ר שס אריה דרעי הזהיר בדברים חריפים בברית לנכדו כי "אם הממשלה הזו תקום יגיעו ימים שאנשים יפחדו ללכת עם כיפה ברחוב, יצטרכו ללכת עם קסקטים כמו באירופה"

יו"ר שס אריה דרעי חגג הבוקר בברית לנכדו יאיר, בן לחתנו רוני דהן מנהל סיעת ש"ס. בשמחה השתתפו רבנים ואישי ציבור שבאו לחגוג עם השר את שמחת הברית. יו"ר שס אריה דרעי הזהיר בדברים חריפים בברית לנכדו כי "אם הממשלה הזו תקום יגיעו ימים שאנשים יפחדו ללכת עם כיפה ברחוב, יצטרכו ללכת עם קסקטים כמו באירופה".

דרעי הזהיר עוד: "ביום שני בלילה עלולה לקום כאן ממשלת שמאל חלילה בתמיכת ליברמן והרשימה המשותפת. אני חושש ואל תקחו את זה כהגזמה, רבותיי, יגיעו ימים אם הממשלה הזו תקום שאנשים יפחדו ללכת עם כיפה ברחוב, יצטרכו ללכת עם קסקטים כמו באירופה."

עוד הוסיף השר דרעי: "כל הסטטוס קוו, כל היהדות, השבת, הנישואין וקידושין על פי ההלכה, כל מה שחשוב לעם ישראל כמדינה יהודית עומד בסכנה לכן אני חרד מאוד ומקווה מאוד מאוד שבע"ה אנחנו קרובים קרובים שנוכל מחר בלילה להקים ממשלה עם ש"ס חזקה עם ראש הממשלה נתניהו."

במענה לשאלה מה קורה האם אין 61 מחר השיב השר דרעי: אז יש ממשלה של שמאל ליברמן והרשימה המשותפת, אין משהו אחר תכניסו לראש, לא יהיה בחירות רביעיות. זה או ממשלת ימין בראשות נתניהו עם ש"ס חזקה או ממשלת שמאל עם הרשימה המשותפת וליברמן.

לסיום ובמענה לשאלה האם קורא השר לבן גביר לפרוש, השיב דרעי: "אני לא קורא לאף אחד לפרוש, רבותיי אתם באמת בצדק פגועים, כועסים אבל אתם הולכים להעניש את ארץ ישראל, את תורת ישראל ואת העם היהודי ואתם הולכים לחזק את השמאל, זאת המשמעות של הצבעה, לזרוק אלפי קולות לפח."

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. דרעי גורם לפילוג במדינה

    איזה צביעות יש לדרעי , מוכן לגרום חפילוג ושנאה בשביל הכסא שלו , וזה אחרי שאמר שבוחרי שס הם עדר!!

    ליאור |
    הגב