דרעי: ‏"לא הטלתי וטו על חזרת אלי ישי למפלגה כלשהי"

בראיון הבוקר בגלי צה"ל תקף יו"ר ש"ס אריה דרעי את החיבור בין גנץ ללפיד: "הם יפרו כל סטטוס קוו שקיים, גנץ הפסיד הלילה". על אלי ישי: "לא מתערב למפלגות אחרות"

ראיון תוקפני של השר אריה דרעי הבוקר בשיחה לאודי סגל וקרן מרציאנו ב׳גל״צ׳, בעקבות החיבור בין גנץ ללפיד: ״נעשה הכל למנוע מגנץ ולפיד להקים ממשלה. הם יפרו כל סטטוס קוו שקיים. נתמוך בכל מצב ברה״מ נתניהו. אולי יהיה קצת אווירה של סקרים – אבל הם לא יצליחו להגדיל את הגוש. הם ישחקו ביניהם בתוך הגוש והימין יישארו הרוב".

דרעי: "גנץ הפסיד הלילה. אם היה רץ לבד היה יכול להצטרף לממשלת נתניהו, כרגע החלוקה המרכזית בין גנץ ללפיד תהיה על ראשות האופוזיציה. ביבי חוקית ישמש עוד הרבה מאוד זמן ראש הממשלה, הוא עוד לפני שימוע".

באשר למה שפורסם כי דרעי הטיל וטו על צירוף אלי ישי לבית היהודי, אמר דרעי: "אני לא מתערב בשום אופן בעולם בהרכבת רשימות של שום מפלגה. לא התערבתי ואני לא מתכוון להתערב. כמו שאני לא מוכן שיתערבו אצלי במפלגה, למעט מועצת חכמי התורה שקובעת אצלנו את הרשימה".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אריה דרעי - אלו השעות שלך !!

    יהי רצון שהדברים יגיעו בדחיפות לאריה דרעי,
    אריה היקר,
    יש שאדם קונה את עולמו בשעה אחת – זה ממש המצב כרגע בידיים שלך,
    תעשה מפץ חרדי עם שלום ספרדי חרדי דתי – ותראה ברכה עצומה,
    תקרא ותכניס את אלי ישי למקום גבוה, תעשו שלום כמו שכתוב בתורה, ותתחבקו באמת כמו 2 יהודים יראי שמיים שלמדו ולומדים תורה – שהיא אומרת בדיוק שככה צריך לעשות !!
    זו הזדמנות נדירה – שעה של חסד עצום !!

    אברהם |
    הגב