האיחוד בסכנה? דרעי הסכים לצירוף 'יחד', אך לא לצירוף אלי ישי

אחרי הפרסום אמש בערוץ 10 כי דרעי הסיר את התנגדותו לצירוף 'יחד' לאיחוד המפלגות החרדיות – מתברר: דרעי הסכים ל'יחד', אך לא לאלי ישי

אמש דיווח העיתונאית איילה חסון בערוץ 10 יו"ר ש"ס, שר הפנים אריה דרעי, הסיר את התנגדותו לצירוף אלי ישי לרשימה החרדית המאוחדת.

חסון דיווחה בשם גורם המעורה בעולם החרדי כי במסגרת המאמצים להקמת חיבור בין המפלגות החרדיות לקראת הבחירות, פעל סגן שר הבריאות, יעקב ליצמן, על מנת לקרב בין היריבים המרים דרעי וישי. ובתום המאמצים, נכנע דרעי ללחצי ליצמן והסיר את התנגדותו להצטרפות ישי לרשימה.

אלא שהבוקר מפרסם העיתונאי יקי אדמקר ב'קול ברמה' כי לפי גורמים באגודת ישראל, בסביבת דרעי אכן הסכימו להיותה של 'יחד' חלק מהאיחוד – אך לא הסכימו בשום שלב לאלי ישי, מה שהופך שוב את התרחיש פחות רלוונטי.

יצוין כי תגובתו של ישי טרם התקבלה, ונדמה כי הוא יקבל את ההסכמה לצירוף 'יחד' – אם בכלל – בחשש רב מפני מלכודת שצפוי דרעי להטמין ל'יחד' ביום האחרון להגשת הרשימה.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. בלי דרעי ובלי ישי.גפני יעמוד בראש.

    לאחד כל ה4 רשימות.
    סש.יחד.דגל.אגוי.
    בראש יעמוד גפני שמוסכם על הרוב. כי דרעי וישי רבים כמו תינוקות. כאילו אין אחריות על ציבור.
    אם גפני אז ליצמן. ולמנות בהאם לכח של 4 הסיעות. גם הפלג ירוצו הם לא יעברו את % החסימה. מקסימום הפלג יביא 3 מנדטים. שהם בקושי 90.000 אלף קולות. =0 מנדטים.
    איך אנשים הנושאים באחריות ציבורים לא משכילים להתאחד. הזוי הדבר.

    גרשל |
    הגב
  2. כשזה טוב להם את מתאחדים

    העיקר הכסא המרווח עם עור הצבי. ושהבוחרים ימשיכו להצביע כמו אווזים וימשיכו לחיות כמו אווזים ביחידות דיור בגודל של כלוב

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב