האם טראמפ החל להימאס לגולש האמריקאי?

נראה שדונלד טראמפ שאינו מפסיק לייצר כותרות קצת נמאס על הגולש האמריקאי.

חברת הסטארטאפ הישראלית Spot.IM מפעילה את מערכת הטוקבקים של אלפי אתרי חדשות מהגדולים בארה"ב, ביצעה ניטור של אזכורי קלינטון וטראמפ בטוקבקים וגילתה שכמות הטוקבקים שמזכירים את שמו של טראמפ ירדה לפער הצמוד ביותר אי פעם: 57% יצרו שיח על טרמפ ו- 43% על הילארי, בעוד שבעבר טראמפ חלש על שני שליש, 66% מכמות הטוקבקים.

מערכות הטוקבקים של Spot.IM מותקנות ב- 4,600 אתרים פעילים בניהם אתרי החדשות הגדולים בארה"ב כ- AOL,HuffingtonPost, Time Inc ועוד, המסכמים יחד כניסות מ-300 מיליון מחשבים או מוצרי מובייל שונים בכל חודש ו- 3 מיליארד צפיות בדפים.

לדברי נדב שובל, מנכ"ל Spot.IM: "ניטור תוכן הטוקבטים שערכנו בדק על איזה מועמד לנשיאות יש לגולשים מוטיבציה להגיב לטוב או לרע. לא נכנסנו לאפיון תוכן הטוקבקים אם הם חיוביים, שליליים או מאוזנים, ענין אותנו לבדוק מי מהמועמדים מעורר שיח אצל האמריקאים וגורם להם לרצות להגיב. המגמה התהפכה עבור טראמפ שעד לפני מספר שבועות שלט בשני שליש מכמות הטוקבקים ונראה שהקהל האמריקאי פחות להוט לדבר עליו ולאזכר את שמו לטובה או לרעה."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.