האם עדיף לאכול יותר פירות במקום לחם?

פרי טרי הוא מזון טבעי ובריא לגוף שלנו, אך חובה לדעת כמה פירות לאכול ביום? למרות שפירות מכילים סוכר עדיין אם אין לנו הגבלה רפואית אנחנו יכולות לצרוך פירות, פירות לא מכילים רק סוכר יש בהם 80% מים, הרכיבים הטבעיים בפרי נספגים בגוף והם מביאים בעיקר תועלת

נכון או לא!

האם עדיף לאכול יותר פירות במקום לחם כי לגוף יותר קל לעכל את הסוכרים שמצויים בפירות

לא נכון!

כמות גדולה של פירות תספק לגוף עודף של פרוקטוז. מה שיגביר את הסיכון להשמנה, לסוכרת, לכבד שומני ולמחלות נוספות

קצת על סוכרים שבפרי
פירות הם בהחלט "ממתקים מהטבע" – כל פרי מכיל 2-3 כפות סוכר, אך גם שופע ברכיבי תזונה חשובים. בכדי להרוויח את כל היתרונות הבריאותיים רצוי לאכול פירות כמו שהם, ולצמצם ככל הניתן שתיית מיצי פירות (גם כאלו שנסחטו במקום) המכילים בעיקר את סוכר הפרי ולא הרבה יותר. בכוס ממוצעת (240 מ"ל) של מיץ פירות טבעי ללא תוספת סוכר יש 20 גרם של סוכר, כלומר כ-5 כפיות סוכר, ערכים דומים לאלו של כוס קולה.

פירות לא מכילים בעיקר סוכר! הם מכילים בעיקר מים! כל הפירות בעולם מכילים לפחות 80% מים! מעבר למים, הפירות מכילים גם: אנזימים, פיטו-כימיקלים, ויטמינים, מינרלים, סיבים תזונתיים, מעט חלבונים וגם סוכר

פרי טרי הוא מזון סופר טבעי ובריא לגופנו ולעולם לא תגרום לבעיית סוכר בגופנו! כל הרכיבים הטבעיים שנמצאים בפרי גורמים לו להיספג בגופנו בצורה מושלמת ולא מביאים בשום צורה לחוסר איזון כלשהו, בטח לא חוסר איזון סוכר.

חשוב לדעת, אנשים שמבססים את תזונתם על פחמימות מעובדות, אנשים שכבר מתמודדים עם חוסר איזון סוכר בגופם, אנשים עם קדם סכרת או עם סכרת אכן יצטרכו להגביל את כמות הפירות בתזונתם עד שיפתרו את חוסר האיזון בגופם ויוכלו לחזור לאכול פירות ללא הגבלה

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.