האם פינדרוס לא ייכנס? בליכוד מבקשים לפתוח את הפרוטוקולים בירכא

ח"כים מהליכוד דורשים מועדת הבחירות לחשוף את הפרוטוקולים מהקלפיות בכפר ירכא בה נמצאו מספר קלפיות עם חשד לזיופים.

האם ילקח מפינדרוס המנדט?ח"כים מהליכוד דורשים מועדת הבחירות לחשוף את הפרוטוקולים מהקלפיות בכפר ירכא בה נמצאו מספר קלפיות עם חשד לזיופים.

במכתב ששלח בא כולם עו"ד שמחה רוטמן ליו"ר וועדת הבחירות השופט חנן מלצר נכתב כי הששה מבקשים לעיין בפרוטוקלים של תוצאות הבחירות האחרונות. במכתב נאמר שזכותם של המבקשים לקבל את הפרוטוקולים אף ללא כל נימוק אולם בכל אופן הוא מנמק ואומר שהסיבה היא שמטרתם הינה להפעיל צוותי מתנדבים שיסרקו את פרוטוקלי הקלפיות במטרה למצוא זיופים שונים בטרם פרסום הרשמי ברשומות. בנוסף מצהיר העו"ד שכל הפרוטוקולים מצויות במדיה אלקטרונית ולא נצרך מאמץ מיוחד לאתרם. לסיום הוא מתחייב לשלם כל הוצאה שתצא בגלל דרישה זו.

כזכור, ישנם עדיין עוד עשר קלפיות בישוב ירכא שטרם נספרו. הישוב ירכא מונה עשרת אלפים בעלי זכות בחירה כשבפועל הצביעו שבעת אלפים מהם רבים לליכוד. לקבלת המנדט הנוסף לליכוד והכנסת חכ קטי שיטרית לכנסת שוב נדרשים פחות מאלף ושלוש מאות קולות כשרים שיתכן שיהיו בירכא או בקלפיות נוספות.

אין זה הפעם הראשונה שנטען שהיו זיופים בבחירות וכזכור גם בבחירות הקודמות טענו כך גם נציגים שונים מסיעות הליכוד הימין החדש ועוד. מספר 36 בליכוד אף עתר לבית המשפט אך לא קיבל את מבוקשו. בבחירות האחרונות טען ראש הממשלה שחייבים להעביר את חוק המצלמות כדי למנוע זיופים אלו אולם בסוף החוק נפל.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *