האם רון קובי דואג להנחות עבור חבריו?

חבר מועצת עיריית טבריה רפאל טרבלסי תקף אמש בשידור את רון קובי,שלדבריו "העניק הנחת ענק לקבלן טברייני שמנהל בפועל בחברה "ברקה סחר". ומה מגיב קובי?

חבר מועצת עיריית טבריה רפאל טרבלסי תקף אמש בשידור את רון קובי,שלדבריו "העניק הנחת ענק לקבלן טברייני שמנהל בפועל בחברה "ברקה סחר".

טרבלסי טען אמש כי רון קובי סיים עם גביית שיא בשנת 2019 מאחר שהעניק הנחה גבוהה במיוחד וחסרת תקדים לדבריו ליזם ולקבלן טברייני.

טרבלסי הזכיר את רדיפתו של קובי בקמפיין הבחירות שלו אחרי אותו קבלן ולעיתים אף כנגד בני ביתו – ועתה לדבריו העניק קובי הנחה במילונים לחברה שלו,הנחה ממנה נמנעו הוא וחברו למועצה לשעבר זיו יעיש (שניהם היו אמונים על אישורי הנחות לחייבים,גם לתושבים וגם לאנשי עסקים).

טרבלסי האשים את קובי בכך שהוא מאפשר לעירייה ולעו"ד סנדרוביץ המטפל בחובות לעיריית טבריה,לעקל חשבונות ל"תושבים המסכנים" בטבריה,ואילו לקבלנים וליזמים מעניק קובי הנחה על חשבון התושבים.

עוד רמז טרבלסי בדבריו כי מי ש"תיווך" בין קובי לקבלן הטברייני הוא אותו אחד אותו האשים קובי רק לפני שנה כמי ש"מושחת,גנב,וקשיש שצריך לצאת לפנסייה" – והיום הוא משמש כיד ימינו של קובי בניהול העירייה.

עוד טען טרבלסי כי קובי לא מגן ופועל לטובת האזרח הפשוט בטבריה,אלא לדבריו עושה עסקים עם יזמים וקבלנים בעיר ומחוצה לה – זאת בזמן שהוא משמש בתפקיד ראש העירייה. טרבלסי גם רמז על עיסקה שנרקמה מאחורי הקלעים לכאורה,כשלדבריו של חבר המועצה לשעבר – רון קובי והקבלן הטברייני
תיאמו לכאורה על עבודה משותפת בכל מה שקשור לקניית שמנים ודלקים מחברת "ברקה סחר".

בעקבות טענותיו הקשות של טרבלסי על ניגוד עניינים לכאורה בתיפקודו של ראש העירייה קובי – הראה טרבלסי אמש בשידור כי חברת "ברקה סחר" אותה עדיין מנהל בפועל רון קובי – פועלת כרגיל בימים אלו,מה שמלמד לדבריו שלטרבלסי כי קובי עובד ומנהל בשתי מקומות עבודה: גם את עיריית טבריה וגם את החברה אותה הקים לפני כמה שנים "ברקה סחר".

דבריו של טרבלסי זכו להד רב בטבריה,תושבים ציינו את האומץ של חבר המועצה לשעבר טרבלסי לדבר על נושאים רגישים אלו.

טרבלסי מצידו אמר: "אעשה הכל ואחשוף ככל שיידרש לטובת העיר טבריה ותושביה".

שיגרנו לרון קובי את הטענות וזה הגיב: "עיריית טבריה הגיעה לשיא חדש: אחרי 19 שנים של חריגות תקציביות בלתי נתפסות של מליוני ש״ח כל שנה הכוללות גם חריגות לא הגיוניות של 35 מליון ש״ח בשנת 2015 ו 26 מליון ש״ח בשנת 2016 הגיעה העירייה לאיזון תקציבי בשנת 2019 וזאת למרות כל הלעומתיות של חברי המועצה לשעבר הנעמדים כרגע המומים אל מול ההצלחות, הנסיון הנואל שלהם להמשיך לפגוע בעיר ובעירייה פשוט מעורר רחמים, הקנאה והרוע התחברו. נאחל להם בריאות!! טבריה עיר הכנרת עולה ומשתפרת מיום ליום."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *