הבהלה החרדית מהקורונה: הודעת פייק וחשש מטישים המוניים

הציבור החרדי בישראל דרוך ונערך לקראת הגעת הקורונה לערים החרדיות, הרב הראשי הודיע שלא לנשק מזוזות, והודעת פייק שרצה בכל קבוצות הווסטאפ מסעירה את הרחוב החרדי

הציבור החרדי בישראל דרוך ונערך לקראת הגעת הקורונה לערים החרדיות. היום התבטא הרה"ר הגר"ד לאו במענה לשאלה בעניין 'נישוק מזוזות' באומרו כי: "אין כל מצוה וחובה לנשק מזוזה. בימים אלו, של"ע אנו עדים להתפשטות מחלה קשה, אין ספק שאין לנשק מזוזות ואין לגעת בהם כלל".

במקביל, בשל הודעת משרד הבריאות על  הכוונה לאסור כינוסים מ-2.500 אנשים, הטישים החרדים שיתקיימו בפורים הקרוב. עשויים להתבטל או להתקיים במקומות יותר קטנים.

בצהרים פורסמה הודעת פייק בה נמסר כי חולה מספר 13 הינו נער מהיישוב מודיעין עילית , הלומד בחיידר כלל חסידי ועבד בקשת הפקות בארץ. החולה, כך נאמר בהודעה נמצא בבידוד ביתי החל מיום שבת ה-29/2.

בהודעה פורטו המקומות והתאריכים בהן נכח המחייבים את האנשים שהיו בקרבתו להכנס לבידוד בהם מקואוות ואולמות חרדים מוכרים. "הבחור טבל במקוואות זופניק י-ם , בית ישראל י-ם , רמת שלמה י-ם ,  רמות י-ם", נאמר בהודעה הכוזבת.

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. בקרוב נזכה בס"ד לברכת השם: "וַהֲסִרֹתִי מַחֲלָה מִקִּרְבֶּךָ" מצוה גדולה לפרסם הסגולה

    בקרוב נזכה בס"ד לברכת השם: "וַהֲסִרֹתִי מַחֲלָה מִקִּרְבֶּךָ" מצוה גדולה לפרסם הסגולה לכל עם ישראל. היא הסגולה החזקה לבטל המחלה של הקורונא-וויירוס וזה יכול להציל אותנו כהרף עין. לקיים מה שנאמר "וְנִשְׁמַרְתֶּם מְאֹד לְנַפְשֹׁתֵיכֶם" וגו'. וידוע שאין סומכין על הנס הוא כלל לפיו אסור לאדם לסמוך שיתרחש לו נס מן השמים, במקום שיש חשש סכנה.

    חשוב לציין ~ ~ ~ אמירת פטום הקטורת בשחרית ובמנחה – בכוונה, בקול, ביחד חזן וקהל מעביר גזירות.
    כתוב בספר "מעבר יבק" דף ק"ס זה לשונו , אין לנו דבר מסוגל לבטל כל נגע וכל פגע רע כהזכרת [פרשת] מעשה הקטרת בכוונת הלב עם החזן בקול, עד כאן לשונו.
    ובזה מבטל הקוראנה-ווירוס כהרף עין בעזהי"ת – נא לפרסם ולהודיע לתושבי ארץ ישראל וחו"ל.
    —————
    סגולות פיטום הקטורת: אדם שמתמיד באמירת 'פיטום הקטורת' זוכה לדברים להינצל ממגפות וחלאים רעים, הברכה תהא מצויה במעשי ידיו, ינצל מדינה של גיהנום ומאחיזת כוחות הסטרא אחרא.

    הנה סגולת פטום הקטורת ע"פ הזוהר הקדוש:
    בזוהר הקדוש (ויקהל דף רי"ח ע"ב) הפליג בשבח אמירת פיטום הקטורת וזו לשונו: אמר רבי שמעון, אי בני הוו ידעין כמה עלאה עובדא דקטורת קמי קודשא בריך הוא, הוו נטלי כל מילה ומליה, והוו סלקין לה עטרה על רישיהו ככתרא דדהבא וכו'.

    וזו לשון הרב סגולות ישראל:

    א.. מבטלת מגפה וחלאים רעים.

    ב.. ינצל משעבוד מלכויות.

    ג.. הברכה מצויה במעשה ידיו.

    ד.. ינצל מדינה של גיהנום.

    ה.. מבטלת הקליפות והחיצונים וסטרא אחרא.

    ו.. מבטלת הכישופים

    ז.. מבטלת הרהורים רעים.

    ח.. נוחל שני עולמות עולם הזה והעולם הבא.

    ט.. מסלק הדינים מעליו.

    י.. ימצא חן וחסד בעיני כל רואיו.

    יא.. מסוגלת לעושר.
    ——————
    כמה עובדות על תפילת הקטורת ומעלותיה:

    1.- פיטום הקטורת הם קטעי הלכה תנאיים, שעוסקים בקטורת הסמים שהיו מקטירים בבית המקדש. נהוג לאומרה בתחילת תפילות שחרית ומנחה.

    2.- יש אומרים כי צריך להיזהר מאוד ולומר את התפילה מתוך סידור, כדי לא להשמיט אף סממן מסממני הקטורת. הזוהר הקדוש (ח"ב ריב, ב') משבח ביותר את מעלת אמירתה של 'פיטום הקטורת' וכותב שהיא מסוגלת ביותר להציל את האדם מכל מיני פורענויות המתרגשות לבוא לעולם.

    3.- ישנם שני טעמים עיקריים, בגינם אנו אומרים את פיטום הקטורת: א) משום שזה שקול כנגד הקטורת שהיו מקטירים בבית המקדש מדי יום, בבוקר ובערב. ב) כדי שכל יהודי יזכה ללמוד ולשנות בדברי חכמים, מדי יום.

    4.- במקורות מובא כי תפילת 'פיטום הקטורת' היא אחד הטקסטים היחידים מימי בית שני, שעליהם אין מחלוקת בין התנאים (בית הלל ובית שמאי) ועל כן היא מסמלת שלום, אחדות והרמוניה.

    5.- בספרו 'כף החיים', סימן י"ז אות י"ח, כותב ר' חיים פלאג'י כי אמירת 'פיטום הקטורת' היא סגולה נפלאה לעשירות. וזו לשונו: "יכתוב פרשת הקטורת על קלף או גוויל בכתב אשורית כספר תורה, ויקרא בו ויעשה לו סגולה. דהקטורת מעשיר ומובטח לו דלא יופסק פרנסתו, ותמיד יהיה לו פרנסה טובה וכלכלה ברווח ולא בצמצום".

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. כנסו דחוף........... נראה לכם שזה יעצור את המגפה ??? זהו עצת היצר שמבלבל את כל העולם כולל הרבנים והאדמורי"ם!!! ובמקום שהרבנים יקומו פה אחד לעשות את מה שכולם יודעים שכך נפסק בהלכה ויש על זה מסכת שלמה שנקרא "מסכת תענית" ששם מובא שעל כל צרה שלא תבוא על ישראל צריך להוציא את הבימה עם הספר תורה לרחובה של עיר ולעשות תענית ציבור אנשים ונשים ולשים אפר מקלה בראשם במקום הנחת תפילין ולומר דברי כיבושין ולזעוק אל ד' בדמעות שיושיענו מצרותינו..... במקום זה המדינה מכניסה ארס בתורתינו הק'.

    נראה לכם שזה יעצור את המגפה ??? הלא מוקד ההתפרצות היא סין ששם וודאי אין כמעט מזוזות!!! ואם כן איך התפשטה המגפה… אלא על כרחך זהו עצת היצר שמבלבל את כל העולם כולל הרבנים והאדמורי"ם!!! ובמקום שהרבנים יקומו פה אחד לעשות את מה שכולם יודעים שכך נפסק בהלכה ויש על זה מסכת שלמה שנקרא "מסכת תענית" ששם מובא שעל כל צרה שלא תבוא על ישראל צריך להוציא את הבימה עם הספר תורה לרחובה של עיר ולעשות תענית ציבור אנשים ונשים ולשים אפר מקלה בראשם במקום הנחת תפילין ולומר דברי כיבושין ולזעוק אל ד' בדמעות שיושיענו מצרותינו….. במקום זה המדינה מכניסה ארס בתורתינו הק'.

    די רבותי .. די לחפש סגולות או לתלות את התפשטות המגפה בנישוק מזוזות…. להיכן נגיע ???

    אני זועק מדם ליבי לכל עם ישראל .. אחיי ואחיותי כולנו ערבים זה לזה וכולנו צריכים לחיות ולחזור בתשבה שלמה באמת!!! כי אין כבר זמן!! הקב"ה רוצה כבר לגאול אותנו וגם את עצמו כי "עמו אנוכי בצרה" רבותי!!! גם הקב"ה יחד אתנו בגלות, והוא סובל יחד איתנו…

    אז בואו אחים יקרים ואהובים בואו לא נטייח את הדברים מתחת לשולחן ונחשוב שלא לנשק מזוזות או וחשש מטישים המוניים, וכל מיני דברים כאלה ואחרים יעזרו לנו במצב הקשה הזה שעם ישראל נמצא בו… אלא נרים את הכפפה ונבוא ונתאסף כולנו בס"ד ביום שני הקרוב יום תענית אסתר בשעה 12:30 ברחוב שטראוס 13 ירושלים עיה"ק שם בס"ד יהיה כנס אדיר שלא קשור לשום גוף מסויים אלא עם ישראל, באשר הם ומטרתו נטו לזעוק להקב"ה שיציל אותנו ויחיש כבר את גאולתינו ונזכה כבר את פורים לחגוג עם משיח צדקינו. אמן… כיה"ר!

    מחכים לראות את כל עם ישראל בכנס

    אוהב אתכם ואת כל עם ישראל ומצפה לביאת משיח ברחמים….

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  3. התורה מבטיחה לנו רפואות וישועות: אם בחוקותי תלכו ואת מצוותי תשמרו ועשיתם אותם, ונתתי גשמכם בעתם ונתנה הארץ יבולה, ואכלתם לחמכם לשובע, וישבתם לבטח בארצכם, ונתתי שלום בארץ, ורדפתם את אויביכם, ונתתי משכני בתוככם, וכו' וכו'. זו הבטחה כדכתיב אם תשמע, אז ואספת דגנך, למה? "כי אני ד' רופאך" . ובזה מגדיל האדם את התשוקה והיכולת לפעול טוב, "כי אני ד' רופאך".

    התורה מבטיחה לנו רפואות וישועות: אם בחוקותי תלכו ואת מצוותי תשמרו ועשיתם אותם, ונתתי גשמכם בעתם ונתנה הארץ יבולה, ואכלתם לחמכם לשובע, וישבתם לבטח בארצכם, ונתתי שלום בארץ, ורדפתם את אויביכם, ונתתי משכני בתוככם, וכו' וכו'. זו הבטחה כדכתיב אם תשמע, אז ואספת דגנך, למה? "כי אני ד' רופאך" .

    התורה מבטיחה לנו רפואות וישועות: כך הוא מנהגו של עולם, העושה מצוה אחת נוח לו לעשות מצות אחרות בגלל – "שמצוה גוררת מצוה" – ששכר מצוה מצוה. שמן השמים מסייעין לו לעשות עוד מצות. ובזה מגדיל האדם את התשוקה והיכולת לפעול טוב, "כי אני ד' רופאך".

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב