הבנק רודף אחריך גם בנייד :ייעוץ השקעות שמגיע ללקוח ישירות באתר הבנק

בנק הפועלים ממשיך להוביל בעולם ייעוץ ההשקעות עם מערך היועצים הרחב ביותר בשוק, מערכות תומכות החלטה ייחודיות וכלים פיננסיים ממוחשבים, המאפשרים ללקוחות לקבל את ייעוץ ההשקעות המקיף ביותר בשוק ההון בישראל.
בימים אלה משיק הבנק את שירות Smart Advice, המחזק את הקשר בין יועץ ההשקעות בסניף ללקוח, ומאפשר ללקוח לקבל ישירות לנייד או באתר הבנק, המלצות השקעה פרסונליות מהיועץ -כמענה מהיר להתפתחויות בשוק ההון.
ליועץ ההשקעות בסניף כלים מתקדמים המרכזים עבורו מידע מקצועי רב לצד סקירות ועדכונים מאת יחידת המחקר של הבנק ואפשרות לבצע ניתוח מתקדם של תיקי הלקוחות. במסגרת מערכת הייעוץ Smart Advice היועץ בונה המלצת השקעה אישית המותאמת למאפייני הלקוח ושולח אותה ישירות ללקוח. הלקוח מקבל נוטיפיקציה בנייד על המלצה חדשה שהתקבלה מהיועץ, יכול לצפות בפעולות המומלצות לביצוע והרציונל מאחוריהן, ישירות באתר או באפליקציית מסחר בשוק ההון לפי בחירתו, ולבצע אותן באופן ישיר ועצמאי.
מעתה, יוכל הלקוח ליהנות מקשר הדוק עם יועץ ההשקעות שלו וממעטפת שירות רחבה יותר, הכוללת ייעוץ בסניף, ייעוץ טלפוני, וכן המלצות באתר הבנק ובאפליקציית מסחר בשוק ההון. שירות Smart Advice יאפשר ללקוח לקבל המלצות השקעה מותאמות אישית מיועץ ההשקעות שלו בכל מקום, גם במהלך פגישה, מחוץ לבית או מחוץ למשרד.
השירות החדש מציג יכולת דיגיטלית חדשנית המצטרפת להשקה של אפליקציית שוק ההון החדשה, המציעה חווית מסחר, ייחודית ופרואקטיבית, ומאפשרת ללקוחות בנק הפועלים לנהל את תיק ניירות הערך שלהם בנראות מתקדמת ותוך חוויית לקוח חדשנית. בעקבות ההשקה חל גידול משמעותי בהיקפי השימושים והפעילות ביחס לאפליקציה הקודמת.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *