הגר"מ מאזוז התקבל בכבוד מלכים בכנס אגודת ישראל: "גאון ישראל ועוזו"

היסטוריה בבנייני האומה: ראש ישיבת 'כסא רחמים' הגאון רבי מאיר מאזוז נכנס לפני זמן קצר לאולם בכנס הבחירות של אגודת ישראל והתקבל בכבוד במלכים. בדבריו מול קהל רבבות קרא לציבור הספרדי להצביע ליהדות התורה. צפו

היסטוריה בבנייני האומה: ראש ישיבת 'כסא רחמים' הגאון רבי מאיר מאזוז נכנס לפני זמן קצר לאולם בכנס הבחירות של אגודת ישראל והתקבל בכבוד במלכים.

הרב מזוז התקבל על ידי מזכיר ה'מועצת' בהכרזה: "אנו מקדמים בברכה את כבוד גאון ישראל ומעוזו, כבוד הגאון הגדול ראש ישיבת כסא רחמים".

מרן הגר"מ מאזוז  נאם בעברית צחה לפני גדולי האדמו"רים וקרא לציבור הספרדי להצביע ליהדות התורה: "כולנו עם אחד. כל יוצאי אשכנז לומדים ספרי רבותינו הספרדים. אנחנו חייבים להתאחד והתאחדנו מול חילולי השבת והפרצות בחומת הדת. יהיו לנו עשרה מנדטים".

הגר"מ מאזוז הוסיף בנאומו  בכינוס "שאי סביב עינייך "וראי". גימטריה 'קטוביץ'. בעבר מרן הרב עובדיה יוסף הצביע ג. למד בת"ת של החינו"ע שניהל הרב משה פרוש, סבא של ר' מאיר פרוש. מותר לספרדים להצביע גימל. עם אחד אנחנו".

מרן הגר"מ מאזוז קרא בדרשתו להתאחד למען המטרה: "צריכים להתאחד לא לריב אחד עם השני שנאת חינם לא תביא כלום. יש לנו הכותל הרפורמים רצו לבלוע אותו, יש לנו שבת, הפכו אותה לחול גמור, בתל אביב ' ירחם. מרכולים מכוניות אוטובוסים…הכל מותר.

דקות אחדות קודם לכן זכה יו"ר מפלגת יחד אלי ישי לברכה מאת האדמו"ר מסלונים, זאת לאחר ששניהם נכנסו יחד לבנייני האומה בירושלים.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *