הדלפה מסקר פנימי: כחול לבן מדממת, והמפלגה שנמצאת על גבול החסימה

לידי 'אקטואליק' הגיע הדלפה מסקר שערכה אחת המפלגות ממנו עולה כי כחול לבן מדממת ומאבדת בכל יום אלפי קולות, מניתוח מעמיק של הסקר עולה כי אחוז המתלבטים בכחול לבן עולה מיום ליום – וגם: כמה מקבלת ישראל ביתנו?

בימים האחרונים עורכים המפלגות הגדולות וגם הקטנות סקרים פנימיים מהם ניתן ללמוד את המגמה הרווחת בציבור הישראלי. בדרך כלל הסקרים הפניימיים מתגלים לאחר הבחירות כסקרים שחזו את תוצאות הבחירות,כך היה בעבר כשיש עתיד זכתה ל19 מנדטים והליכוד צצמצם פערים מול פרס ב-96, אך הסוקרים עצמם מעדיפים שלא לפרסם אותם מחשש כי לאחר הבחירות יציגו אותו אותם באור נלעג.

לידי 'אקטואליק' הגיע הדלפה מסקר שערכה אחת המפלגות ממנו עולה כי כחול לבן מדממת ומאבדת בכל יום אלפי קולות, מניתוח מעמיק של הסקר עולה כי אחוז המתלבטים בכחול לבן עולה מיום ליום – והמפלגה עשוייה אף לרדת מתחת ל-30.

כעת בכחול לבן עושים כל מאמץ לעצור את הדימום בסקרים ושלחו את גנץ וראשי המפלגה לבליץ' ראיונות והופעות מול קהל, אלא שהסיפור הלא פחות מעניין הוא הדימום של ישראל ביתנו שיורדת בכמה סקרים פנימיים מתחת ל- 6 מנדטים ויכולה לסיים את הבחירות על גבול החסימה. גם בש"ס לא מעודדים מהסקרים שנותנים למפלגה בין 7- 8 מנדטים וזאת לאור העובדה שראש הממשלה בנימין נתניהו משנע קולות רבים מש"ס לליכוד.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *