הדלפות מהקבינט: "ישראל לא מוכנה למתקפת טילי השיוט האירנים"

על פי ההדלפות מהקבינט הביטחוני ישראל איננה ערוכה להתמודד עם מתקפת טילי שיוט איראניים-  החשש: איראן תירה טיל מדוייק לעבר הכור בדימונה או יעד אסטרטגי חשוב אחר

על פי ההדלפות מהקבינט הביטחוני ישראל איננה ערוכה להתמודד עם מתקפת טילי שיוט איראניים-  כך דיווח כתב רשת ב' יוני בן מנחם. בן מנחם הטיח ביקורת חריפה כלפי נתניהו וכתב,"מדובר במחדל מדיני וביטחוני ענק-עכשיו נתניהו נזכר לרכוש פרוייקט הגנה אווירי בעלות של מילארדי שקלים-מה תעשה ישראל אם מחר יתקפו האיראנים? שלא לדבר על המחסור במקלטים!". יש לציין כי איראן  החריפה את טון האיומים ודובריה שבים ומזכירים כי ישראל תעלם בקרוב!.

בן מנחם המשיך וכתב על הסכנה החמורה: "הפעם נתניהו לא עבד עלינו-באמת יש סכנה חמורה ושמה טילי השיוט של איראן-האיראנים הפיקו לקחים מהפעילות הכושלת שלהם נגד ישראל משטח סוריה והתקיפה הבאה שלהם נגד ישראל עלולה להיות מוצלחת יותר!לא עוד רחפנים אלא טילים מדוייקים לעבר יעדים חיונים במדינה כדי להרתיע את ישראל!

כן האשים את הנשיא טראמפ שהזניח את ישראל, "ישראל נמצאת לבדה מול סכנת טילי השיוט האיראנים-הנשיא טראמפ לא עזר לסעודיה שהותקפה בטילים אלה וגם לא יעזור צבאית לישראל-הוא עוסק בתהליך ההדחה ובבחירות לנשיאות ואיננו רוצה מלחמה במפרץ-מצב מורכב מאוד מבחינה ביטחונית לרעת ישראל ואיראן תנצל זאת!".

 

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. האשמת נתניהו,האשמת שוא.

    האשמת נתניהו עי יוני בן מנחם היא עוולה וכסילות של עיתונאי מוטה.
    נתניהו נאבק על הנושא האירני לעיתים נגד כל סיכוי לשכנע בבית לבן ,בקונגרס,באום,ואפילו כאן במדינה.
    האירנים הכריזו על כוונתם למחוק את ישראל גם לפני שנתניהו עלה לשלטון.
    זה שהאמריקאים מפקירים בני ברית,אינו חידוש,בהקשר הישראלי,די להשקיף מלמעלה על מי מועמדים להתישב במקומו של נתניהו בבלפור.
    טרמפ יכול לסמוך על גנץ או על לפיד ,אנשים חסרי כישרון וכישורים מדיניים.

    מנחם בן אברהם. |
    הגב