ההכפשות מתעצמות: בישראל ביתנו תוקפים – "פייגלין יהרוג את הנכים"

תשעה ימים לבחירות ומסע ההכפשות עולה שלב – אלכס פרידמן המתמודד ברשימת 'ישראל ביתנו' לכנסת המייחס לעצמו שהוא מנהיג מחאת הנכים, תקף בחריפות בדף הפייסבוק שלו את יו"ר מפלגת זהות – משה פייגלין

תשעה ימים לבחירות ומסע ההכפשות עולה שלב – אלכס פרידמן המתמודד ברשימת 'ישראל ביתנו' לכנסת, ומייחס לעצמו שהוא מנהיג מחאת הנכים, תקף בחריפות בדף הפייסבוק שלו את יו"ר מפלגת זהות – משה פייגלין.

בעקבות פרסום המצע הכלכלי של זהות השבוע, שכלל ביטול רוב קצבאות הביטוח הלאומי, הקלות בשיעור המס לעשירים וביטול נקודות זיכוי מס לאימהות חד הוריות ולתושבי הפריפריה.

פרידמן כתב: "חברי כת פייגלין, אני לא מתרגש מכם. צפיתי בסרטון התגובה של המשיח שלכם, שמכחיש את ביטול קצבאות הנכות, אך זה כתוב שחור על גבי לבן במצע של זהות, שהוא מתכוון לעשות זאת ולהעביר את הקצבאות לשוק הפרטי. משמעות הדבר, רק הנכים העשירים יזכו לקצבאות גבוהות, כל השאר ישארו רעבים עוד יותר ממה שהם היום. פייגלמן יהרוג את הנכים. אני לא אתן לזה לקרות".

מוקדם יותר השבוע, פרסם פרידמן קטע מתוך "חדשות 13" בו מפורטים הגזרות של פייגלין. הפוסט קיבל אלפי שיתופים והוביל את פייגלין להגיב בסרטון בדף הפייסבוק שלו בניסיון להסביר ולהכחיש את המצע.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *