ההצעה החדשה של גנץ: "אני אתחיל שנתיים"

גנץ הציג מתווה חדש לפיו "אני אתחיל שנתיים ראשונות בראשות הממשלה, ורק לאחר שיבורר מעמדו המשפטי של נתניהו הוא יוכל לכהן כראה"מ בשנתיים הבאות"

יו״ר כחול לבן בני גנץ הבהיר היום בישיבת הסיעה כי לא יתפשר ולא יתן להקים ממשלת אחדות בראשות נתניהו. ״אני מוכן לפשרות אבל אני לא מוכן לממשלת בלהות. אני מצפה לפשרות ולא להצגות״. גנץ הציג מתווה חדש לפיו "אני אתחיל שנתיים ראשונות בראשות הממשלה, ורק לאחר שיבורר מעמדו המשפטי של נתניהו הוא יוכל לכהן כראה"מ.בשנתיים הבאות.

ראה"מ נתניהו התייחס בהצהרה באשקלון לפלונטר הפוליטי ואמר כי: ‏"הצעתי לגנץ הצעה – בוא נממש את ההזדמנויות ההיסטוריות האלה בממשלת אחדות שתוקם עכשיו במתכונת שהצעתי. הלכתי כאן רחוק מאוד לקראת הדבר הזה כי אנחנו צריכים לממש את ההזדמנויות האלה. אנחנו לא צריכים בחירות נוספות"

יאיר לפיד הגיב לעצת נתניהו וכתב :‏זו לא הצעה. זו הונאה. מי שהצביע כחול לבן לא עשה את זה כדי לשמש חבל הצלה לנאשם בשוחד מרמה והפרת אמונים.

הסיבה היחידה לכך שאין ממשלת אחדות היא ביבי נתניהו. אתמול הם אמרו, "הצענו ויתורים מפליגים". הם לא הציעו כלום. אנחנו בחדר. אנחנו יושבים מולם.
מזה שבוע בליכוד מאשימים אותי שהטלתי וטו. הם מנסים לסכסך בנינו. לא יילך. מי שהצביע כחול לבן לא עשה זאת כדי לשמש חבל הצלה לנאשם בשוחד והפרת אמונים".
‏אנחנו עושים כל מאמץ למנוע בחירות. מה שמדינת ישראל צריכה עכשיו היא ממשלת אחדות בראשות בני גנץ. אחראית, ממלכתית, כלכלית, בטחונית. אנחנו נמשיך לנסות להקים אותה עד הרגע האחרון. ביבי ימשיך לשקר עד הרגע האחרון.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *