ההקלטה המביכה של גבי אשכנזי

ראש הממשלה בנימין נתניהו קרא הערב בכינוס בחירות במגדל העמק למס' 4 בכחול לבן גבי אשכנזי, לפרוש מהחיים הפוליטיים. לטענת נתניהו, "גבי אשכנזי יפרוש מהחיים הפוליטיים דקה אחרי שתשמעו את ההקלטות שלו"

ראש הממשלה בנימין נתניהו קרא הערב בכינוס בחירות במגדל העמק למס' 4 בכחול לבן גבי אשכנזי, לפרוש מהחיים הפוליטיים. לטענת נתניהו, "גבי אשכנזי יפרוש מהחיים הפוליטיים דקה אחרי שתשמעו את ההקלטות שלו". נתניהו טוען כי "ההתקפות שלו נגד אחינו בני העדה הדרוזית היא בושה וחרפה. שיתנצל מייד אם יש לו טיפת כבוד".

נתניהו גם דיבר על יו"ר המפלגה בני גנץ וטען כי משהו קורה לבני גנץ,"‏ברור מאליו שמשהו לא טוב קורה אצל בני גנץ. זה מעבר לחילוקי דעות. משהו קורה. אולי כתוצאה מכניסה לחיים הציבוריים או לחשיפת פרשת המימד החמישי. משהו קורה. והדבר הזה מעורר שאלות האם אנחנו יכולים להמר על עתידנו. תפקיד ראש הממשלה מאוד מאתגר וזה גדול על גנץ‏. רואים את זה בכל ראיון ובכל הופעה. מיקוד וחדות של המחשבה ואלה לא דברים של מה בכך. להטיס את המטוס הזה שנקרא מדינת ישראל ולהביא אותו למחוז חפצו זאת פעולה מאוד קשה ואני אומר באחריות שמשהו לא טוב קורה שם ואסור להמר על זה, לכן צריך להצביע ליכוד כדי שנוביל את ישראל בביטחה."

גבי אשכנזי מסר בתגובה: "‏שמעתי הערב את שקריו של נתניהו. אני לא ארד לרמה שלו, אם הוא לא מתבייש שהוא משקר, אני מתביייש בשבילו. אם הוא חושב שאני לא יכול להישאר בפוליטיקה- למה נתניהו הציע לי רק לא מזמן להיות שר הביטחון של מדינת ישראל? מנהיגות צריכה להיות ערכית – תבחרו לאיזה נתניהו אתם רוצים להאמין".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *