הזיהום בקורנפלקס: המכירות צונחות(וידאו)

פחות משבוע אחרי שהתגלה כי יוניליוור ממשיכה להסתיר את תאריכי הייצור של האריזות הנגועות בסלמונלה – חוסר השקיפות מוביל לפאניקה. הלקוחות מפחדים לרכוש את המוצרים והמכירות נופלות בעשרות אחוזים {הלקוחות חוששים}

הזיהום בקו הייצור של מוצרי קורנפלקס ודלי פקאן של המותג תלמה של 'יונליוור' הוביל לירידה במכירות גם של דגני בוקר אחרים שאינם מיוצרים בקו הייצור הנגוע. כך מדווח הבוקר "כלכליסט".

מכירות הקונפלקס המלא צנחו ביום שישי ב־78% ובשבת ב־59% לאחר שרשמו עלייה של 13% ביום רביעי עצמו. המכירות הכמותיות של מוצרי קונפלקס בטעמים רשמו ירידות של 41% ושל 56% בשישי ובשבת בהתאמה.

על אף הימצאות זיהום גם בקו הייצור של דגני בוקר מסוג דליפקאן של תלמה, מבצעי הוזלות למכירתו ברשתות המזון מנעה ירידה במכירותיו, שהמשיכו לצמוח.

(באדיבות רשת)

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.