הזמר הישראלי המפורסם: "הקורונה היא בלוף"

הזמר הישראלי המפורסם מתי כספי, שחלה בקורונה מספר בראיון לדני וידיסלבסקי: "הקורונה הורגת רק מי שיש לו מחלות רקע, מעשנים כבדים, בעיות לב וצורכי כדורים. המדינה מנסה לכפות מסיכות בכדי ליצור דיקטטורה ולהשפיל את האזרחים"

הזמר הישראלי המפורסם מתי כספי, שחלה בקורונה מספר בראיון לדני וידיסלבסקי כי בגלל שהוא לא נמצא בקבוצת סיכון הוא חש בתסמינים קלים בלבד למרות שהוא עבר את גיל ה-70. "הקורונה הורגת רק מי שיש לו מחלות רקע, מעשנים כבדים, בעיות לב וצורכי כדורים. קופות החולים היו צריכים להזהיר את כל האנשים בקבוצת סיכון שיישארו בבית. המדינה מנסה לכפות מסיכות בכדי ליצור דיקטטורה ולהשפיל את האזרחים".

"היו צריכים לתת לאנשים הבריאים להידבק ולא היה קורה כלום", הוא מציע, מה שקורהף שישי המון אנשים בתעשיית המוזיקה שלא יכולים לעבוד בגלל בר סימן רע".

לדבריו, "בתעשיית המוזיקה היה אחד שחלה בקורונה וקפץ מבית החולים מרוב פחד", הוא מגלה כי "היה עוד אמן שנעצר על ידי המשטרה באישון לילה בגלל שהפיץ את משנתו".

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. ישנה קצת גישה דבילית בקונספירציה המתוארת

    הרי מתים גם צעירים ללא הרקע המתואר ברור שהמסכה עוזרת [הגם שלא ב100 %] באיטליה מתו מאות אנשים ביום.ואלפים באירופה עד שנרגעו מהשאננות, רואים שעם שחרור הרסן ישנה עליה תלולה בהידבקיות ,בלאו הכי הכלכלה תהרס, אלא אם כן רוצים להתפטר מאזרחים חלשים[ כולל אלו שסוף כל סוף יכולים לחיות מהפנסיות שלהם שהם חלק אהוב בחברה לא קניבלית] אז נא לא להמר על הבריאות שלנו ושל החלשים שבינינו, כי אם תהיה "הפצה" זה יגמר בפיצוץ!!!

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב