החוק הנורבגי אושר: פינדרוס ייכנס לכנסת

בהצעת החוק תמכו 66 חברי כנסת מול התנגדותם של 43 חברי כנסת. המליאה דחתה את כל ההסתייגויות שהוגשו להצעת החוק.

מליאת הכנסת אישרה לפני שעה קלה בקריאה שנייה ושלישית את החוק הנורבגי, המאפשר לשרים ולסגני שרים להתפטר מהכנסת לטובת חבריהם ברשימה. פינדרוס ובוסו שייכנסו לכנסת סוף סוף יכולים ללכת לישון בשקט.

בהצעת החוק תמכו 66 חברי כנסת מול התנגדותם של 43 חברי כנסת. המליאה דחתה את כל ההסתייגויות שהוגשו להצעת החוק.

ח"כ עפר שלח, מסר בתגובה לאישור החוק הנורווגי: "החוק המגונה הזה הוא מחיר הריצפה שקיבלה כחול לבן עבור כניעתה המוחלטת לנתניהו. אולי עכשיו, כשסידר לכמה עריקים ג׳וב, יתפנה בני גנץ לעיין במפת הסיפוח, או להתעניין בגורלם של אלה שהכסף שמגיע להם יילך למימון החוק המיותר עליו נלחם".

ראש האופוזיציה ח"כ יאיר לפיד בתגובה לאישור החוק הנרווגי: "באישון לילה, כמו גנבים, העבירה הקואליציה את חוק הג׳ובים הנורבגי. 110 מיליון ש"ח לכסאות ומקורבים ועוד איזה אאודי 8 לחליפי. ממשלת נתניהו החמישית שוברת את כל שיאי הניתוק והאטימות. במקום דמי אבטלה לעצמאים ומענקים למובטלים מבזבזים את כספי הציבור על ג׳ובים."

בתוך כך, גנץ הודיע על כינוס "שיחת עדכון" לסיעתו. ראש הממשלה הבהיר בשיחות סגורות שהוא "הולך על הסיפוח בכל הכוח", במפלגתו של גנץ ענו על הפרסום בערות 12: "אין לנו עמדה כי נתניהו לא הציג לנו שום מפה". במקביל לכל אלה, בהצבעה הראשונה בכנסת על החוק הנורווגי אנשי נתניהו אמרו שהוא לא יגיע בגלל שיש רוב גם בלעדיו.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *