הח"כית החרדית התלוננה: עוקבים אחריי בניו יורק

'ישראל היום' חושף: ינקלביץ התלוננה כי הרגישה שעוקבים אחרי בארה"ב. חברת חקירות נשכרה על ידי בני גנץ לאחר שינקלביץ' המקורבת אליו חששה שהיא תחת מעקב

ח"כ עומר ינקלביץ' (כחול לבן), המקורבת ליו"ר הרשימה ח"כ בני גנץ, התלוננה כי חוקרים פרטיים עוקבים אחריה – לפני ששכרו ב"חוסן לישראל" את שירותיו של משרד החקירות הפרטי.

בעיתון "ישראל היום" דווח כי ינקלביץ' המשובצת במקום ה־23 בסיעת כחול לבן היתה משוכנעת שגורמי מקצוע שפועלים בשירות מועמדים פוליטיים, ביצעו אחריה מעקבים ואספו חומרים שאמורים לשמש נגדה, וייתכן שגם נגד גנץ עצמו.

ח"כ ינקלביץ' אף חששה כי החקירות והמעקב אחריה נמשכו גם במהלך ביקורה בניו יורק, שבה שהתה בעת האחרונה.

זמן קצר לאחר שהציגה את חששותיה לבני גנץ, הוא שכר את שירותי חברת החקירות CGI Group. ב"ידיעות אחרונות" דווח אתמול כי חברת החקירות אספה חומרים שמצביעים לכאורה על הדלפות מצד איש ב"יש עתיד", אחת משתי המפלגות שמרכיבות את "כחול לבן".

את חברת החקירות שכר גנץ מתקציב מטה מפלגתו – "חוסן לישראל", מבלי לעדכן את שותפיו להנהגת כחול לבן, יאיר לפיד, בוגי יעלון וגבי אשכנזי.

מכחול לבן נמסר בתגובה: "אין שמץ של אמת בידיעה. מדובר בטענות ממוחזרות וחסרות כל שחר. רשימת כחול לבן נחושה להחליף את משטר נתניהו ומודעת לכך שיש גורמים פוליטיים במפלגות אחרות שמנסים לחבל במאמץ שבסופו כחול לבן תרכיב את הממשלה הבאה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *