החלומות של בן חיים: שס יכולה לקבל 9

הפרשן לענייני חרדים של ערוץ 13 אבישי בן חיים, פרסם בדף הפייסבוק שלו פוסט בו הוא מנתח את האפשרות של שס להפתיע בבחירות

הפרשן לענייני חרדים של ערוץ 13 אבישי בן חיים, פרסם בדף הפייסבוק שלו פוסט בו הוא מנתח את האפשרות של שס להפתיע בבחירות – במידה ואלי ישי יחבור לשס ברגע האחרון

 

וכך כותב בן חיים: "מה שס יכולה לעשות כדי להפתיע בבחירות?" ובכן:

מאמץ לשלום ספרדי של הרגע האחרון. ואז, אם הערב בעצרת הרבנים הגדולה של שס הרב מאזוז מגיע ומסביר כמו שרק הוא יודע עד כמה מרן היה דמות היסטורית חד פעמית ועד כמה שס חשובה לו…
ואם יש תמונת חיבוק של אריה דרעי ואלי ישי שמבהירה שבשביל להציל את מפעל חייו של הרב עובדיה הם מוכנים לשכוח הכל אחד לשני – ש"ס גומרת את הבחירות עם עוד 2 מנדטים.

(גם אם הרב מאזוז לא יחזור על רוח נבואתו מכנס שס ערב הבחירות ב88 על אודות הבחור המוכשר הצעיר, הכוכב הספרדי העולה שמחולל שינוי עמוק בישראל, שהאליטות יתחילו לרדוף אותו מרוב בהלתן "'ואד יעלה מן הארץ והשקה את כל פני האדמה' – 'אד' ראשי תיבות אריה דרעי").
.
אם גם זמר הנשמה בני אלבז – שכבר הכריז שיצביע לשס למרות הקרע הגדול, והדהים את כולם (חוץ מאותי, שמפרשן בקביעות שכל הנזק שאלבז עושה לשס הוא מרוב אהבתו הנכזבת הגדולה למהפכה הספרדית, לרב עובדיה ולדרעי) – מגיע ונותן ביצוע כמו שרק הוא יודע, ל"האמינו תאמינו בגדול הדור הרב עובדיה" – ש"ס עוד יכולה לגמור את הבחירות האלה עם 9.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אז בני אלבז חזר בו ואמר שיצביע ג ובן חיים כבר לא מומחה לאלבז? רק לדרעי?

    וזה מה שדרעי אמר לו להגיד?

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב