החרדים בחיפה זועמים על קליש: "חילולי השבת מתגברים"

אחרי טבריה ורמת גן -גם חיפה: בעקבות שורה של חילולי שבת בעיר האדומה, חבר מועצת העיר מחיפה אורי אוזן משס שיגר מכתב לראש העיר עינת קליש רותם בו הוא מוחה על פריצת הסטטוס קוו בעיר

כמו בטבריה וברמת גן גם בעיר חיפה הולכים ומתרבים ל"ע חילולי השבת ברחבי העיר. יש לזכור כי החרדים בחיפה יושבים בקואליציה עם ראש העיר עינת קליש אשר כרתה איתם ברית בדרך לניצחון ההיסטורי שהביא להדחת ראש העיר המיתולגי יונה יהב.

בעקבות שורה של חילולי שבת בעיר האדומה, חבר מועצת העיר מחיפה אורי אוזן משס שיגר מכתב לראש העיר עינת קליש רותם בו נכתב: "בראותי פרסום על קיום אירועי קלבת השבת (הטעות במקור) החל מהשבת הקרובה הצטערתי צער גדול על רמיסת כבוד השבת הקדושה על ידי העירייה שרומסת במישרין את כבוד התורה והשבת הקדושה של עם ישראל שהיא כאות על היהדות של עם ישראל".

"על כן", קורא חבר המועצה לבטל לאלתר את חילולי השבת, "ונשמור על השבת במיוחד בעיר חיפה ועל שמירת הסטטוס קוו".

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. יש מזל לחיפה שאבא חושי היה ראש עיר

    עם קום המדינה אבא חושי קבע את הכללים בחיפה ולא נכנע לדוד בנגוריו שחתם הסכמים קואליציונים עם הדתים והחריג את חיפה משאר הערים בארץ בחיפה יש תחבורה ציבורית לתפארת מדינת ישראל וקיום אירועים כמו קבלת שבת הם אירועי תרבות שלא מתקימים בשכונות החרדיות אז תפסיקו להציק לנו ותשנאו את עצמכם עלינו חיו ותנו לחיות

    מוריס |
    הגב
  2. קלבת שבת זה לא אירוע חדש

    לא התגברו שום חיתולי שבת, אירועי קלבת שבת היו בחיפה גם לפני שלוש שנים וארבע שנים. העיר פשוט ממשיכה להתנהל. מי שלא מעוניין לשבור שבת מוזמן לא להגיע לאירועים, שבלאו הכי לא מתקיימים באיזורים בהם יש מקבץ של דתיים או חרדים.

    הצודק |
    הגב
  3. זה לא החרדים זה דגל התורה העלו אותה

    שס בחרו ביהב אולי שדגל יזמינו אותה לרקוד ביחד בשבת

    אברהם |
    הגב