"החתונה החרדית שלי": כך אירעו הנישואין המעניינים בברנז'ה

קורין גדעון, מנחה ידועה של תכניות בטלויזיה, התחתנה לאחרונה עם חילי סורוצקין, בן למשפחה חרדית. איך התרחשה החתונה, בשילוב שבין המשפחה החרדית לחילונית? לראשונה היא מספרת בהרחבה

היום בערב ישודר תיעוד מיוחד בערוץ 12, שיעקוב אחרי החתונה המסקרנת של השנה שנערכה לאחרונה – חתונת הידוענית החילונית קורין גדעון עם חילי סורוצקין, בן למשפחה חרדית ידועה מירושלים, תחת הכותרת "החתונה החרדית שלי".

קורין גדעון, שגדלת כחילונית ושירתה בגלי צה"ל, קיבלה הצעת נישואים מחילי סורוצקין, שגדל במשפחה חרדית ולו 13 אחים ואחיות.

הסרט עוקב אחר שנת האירוסין שלהם בהכנות לקראת החתונה.המפגש בין המשפחות השונות מייצר הרבה רגעים בלתי צפויים.

המסע של קורין אל הכרות עם העולם החרדי ממנו הגיע חילי מלא ברגש והומור אך גם בקונפליקטים על רקע המחוייבות של כל אחד מהם לעולם ממנו בא, ומצד שני הרצון למצוא דרך לבנות בית אחד משותף לשניהם.

גדעון סיפרה אמש: "בתזמון מושלם, מילה על יום המשפחה: השנה חילי ואני התחתנו ובכך הפכו משפחת סורוצקין החרדית ומשפחת גדעון החילונית, למשפחה אחת. עוד לפני הצעת הנישואין באתי עם הרעיון לתעד את החיבור הזה. ידעתי שנקרא לסרט "החתונה החרדית שלי", עוד לפני שידעתי מה זאת חתונה חרדית ואיך אני גורמת לה להיות שלי.

"הסרט הזה מלווה את כל התהליך המרגש, מורכב, מצחיק, מתוח הזה. למדנו הרבה דברים תוך כדי תנועה אבל בעיקר למדנו שכשיש אהבה ומשפחות אוהבות, הכל עובד. הלב שלי בתוך הסרט הזה. הכי חשוף שלי עד היום".

אמה, ורדה גדעון, סיפרה היום בראיון ל'מאקו':

חששתם שבמשפחה הדתית של חילי לא יקבלו את קורין בגלל שהיא חילונית?

"לא חששנו, הכרנו את חילי ובסוף היום בני הזוג הם אלה שצריכים לגור ביחד. הבנתי מקורין שהמשפחה שלו מקבלים אותה וזה בסדר מבחינתם. הם גם היו נוסעים לסופי שבוע אצל ההורים של חילי והיו ישנים ביחד. המשפחה שלו ראתה את קורין בטלוויזיה, אז הכל היה גלוי ברור וידוע מההתחלה. הם קיבלו אותה כמו שהיא ואנחנו קיבלנו אותו. זה לא מחייב אותנו לשנות שום דבר בהרגלים שלנו, וגם לא אותם".

מה קורין שינתה בהרגלים שלה?

"קורין החליטה להכשיר את הבית מיוזמתה כי היא מאוד אוהבת את המטבח. היא אוהבת לבשל ולאפות והיא רצתה שהבית שלה יוכל לארח גם את המשפחה של חילי. היא לא רצתה שיהיה איזה קושי ביכולת שהם יבואו אליה או שהיא תביא להם דברים כשהיא מתארחת".

אז הכשרתם גם את המטבח בבית שלכם?

"אצלנו בבית המטבח לא כשר וברור שחילי אוכל אצלנו. המשפחה שלו הגיעה אלינו רק באירוסין, ואנחנו הזמנו קייטרינג לפי הכשרות שהם ביקשו".

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. עבודה בקלדנות

    דרושים לעבודה בהזנת תוכן, וקלדנות, מדובר על עבודת מזכירות קלה שאפשר לעבוד בה גם מהבית, קורות חיים נא לשלוח באימייל [email protected]

    אלונה |
    הגב
  2. קורין את לא מחוייבת לחזור בתשובה

    קורין בעלך לא יכול ליגוע בך ואם חמותך תיצעק עליך תגידי לה אני לא הבת שלך אלה אני נשואה לבן שלך והבן שלך צריך להודות לאלוהים שיש לו אותי אחרת אני הזמין עליך ניידת ואם היא תבקש מימך לבוא אליה בערב שבת תומרי לה אני לא מכירה בך ולא בבעלך אלה אני נשואה לבן שלך

    אמנון חוצה |
    הגב