הטרנד הכי לוהט לאביב הקרוב הוא: ירוק ניאון

מומחי הטרנדים מצביעים עליו כצבע הלוהט ביותר לתקופת האביב: ירוק ניאון. ולנו נדמה שתעשיית האופנה הדביקה פערים עם מלכת אנגליה הוותיקה, הידועה בחיבתה לצבעים בוהקים ובולטים למרחקים. מלכה אופנתית

מלכת אנגליה בת 93 כמעט, והיא ראתה הכל בחייה המרתקים. מנהיגים מתחלפים, מלחמות, המצאות ונחיתות על הירח, היא אופנתית בדרך שלה. בעצובים המיוחדים רק לה, אוהבת להתלבש בהואאוטפיט בגוון אחד.

למרות שטעמה תמיד ממוקד מאוד, וברור, היא תמיד עם היד על הדופק, אפשר לומר עליה שהדופק ממשיך לפעם בה והארון המלכותי גם הוא נמצא בהתחדשות מתמדת.

הוד מעלתה נראתה באחד המקומות החביבים עליה, חוות סוסים בסאמרסט, בשמלת מעיל בגוון שכל מומחי הטרנדים מצביעים עליו כדבר הלוהט ביותר לתקופה: ירוק ניאון.

ניתן לצרף את אליזבת לרשימה ארוכה ומרשימה של פאסניסטיות ברשת שלובשות ירוק ניאון. המגזין ווג הכתיר ממש לא מזמן את הגוון כצבע החם ביותר לאביב 2019, אבל התריעו שלא יהיה קל ליישם את האופנה הזו, על כל אחת.

בתי האופנה הגדולים כמו: פראדה, מרג'יאלה, גוצ'י, בלנסיאגה, ורסאצ'ה וייזי – כולם מצאו דרך לשלב את הירוק הזרחני בקולקציות האחרונות, וכל רשתות האופנה הביאו פריטים בצבע הלא טבעי הזה, אך בולט במיוחד, מה שלנו נשאר זה להכניס פריט אחד לקולקצייה האביבית שלנו.

חולצה בצבעי ירוק ניאון, ריזרבד // צילום: אסף לוי

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *