היום הקר בשנה: הפתעה לבנה על פי החזאי הבכיר

החזאי אלעד זהר מחדשות 13 מעדכן כי ייתכן והשלג יגיע אף לאיזורים מרוחקים

האם השלג צפוי להגיע עד הנגב, החזאי אלעד זהר מחדשות 13 מעדכן כי ייתכן והשלג יגיע אף לאיזורים מרוחקים. "גל הקור הגיע כמצופה והוא מורגש בכל הארץ. היום הורגשה ירידה של 3 עד 5 מעלות במרבית אזורי הארץ. ביממה הקרובה גל הקור בשיאו".

זוהר מגלה כי למרות שלא צפויים הרבה משקעים, נראה כי גל גשמים יגיע לאזורנו מחר אחרי הבוקר והוא עשוי לגרום לשלג בהרים בכל הארץ כולל הנגב. עם זה צריך לזכור שהצפי הוא לשלג קל בלבד ועל כן ההיערכות מינימאלית". לדבריו, "החשש המרכזי ממזג האוויר הקר הוא קרח על כבישים בגבהים של 500 מטר ומעלה. כבר הבוקר עמלו בגולן על פינוי קר מהכבישים והסבירות היא שהלילה תופעת הקרח השחור תחזור על עצמה".

בהערכת מצב שהתקיימה בראשות ראש העיר ירושלים, משה ליאון, הוחלט שלא מן הנמנע כי הלימודים בירושלים מחר יחלו באיחור עקב החשש לשלג וקרה. זאת בכפוף להערכת מצב נוספת שתתקיים בעירייה בשעות הערב ולפנות בקר. החלטה סופית תינתן מחר בשעה חמש לפנות בקר, לאחר הערכת מצב. נכון לרגע זה הסיכוי לשלג נמוך, אולם יש חשש לקרה שתגרום לקרח בכבישים. למרות פיזור מלח שיתקיים הלילה, הוחלט שלא להסתכן כדי להמנע מעיקובים לתלמידים ולשמור על בטיחותם'

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *