האמירה המפתיעה שתסבך את כחול לבן

ח"כ יועז הנדל ממפלגת 'כחול לבן' אישר היום במהלך ראיון בערוץ 13 "אני מקוה שנצליח להקים ממשלה. אם הליכוד לא ירצה להצטרף אז נקים בהתחלה ממשלת מיעוט עם ליברמן ואחרים".

ח"כ יועז הנדל ממפלגת 'כחול לבן' אמר היום במהלך ראיון בערוץ 13 "אני מקוה שנצליח להקים ממשלה. אם הליכוד לא ירצה להצטרף אז נקים בהתחלה ממשלת מיעוט עם ליברמן ואחרים".

חה"כ ינון אזולאי אמר הערב בתגובה לדבריו של ח"כ הנדל: "נקים ממשלת מיעוט עם ליברמן: "יצא המרצע מן השק, למי שפיקפק או לא ידע, אמש יו"ר התנועה, הרב אריה דרעי, חשף כי ליברמן חתם על הקמת ממשלת שמאל קיצוני בתמיכת הרשימה המשותפת, והיום ח"כ הנדל כבר אומר זאת בקול חד וברור"

אזולאי תקף "ליברמן באורח פלא, שיתף את כולנו ברגע נדיר באישיותו, רגע של אמת. כאשר הוא אומר שלא תהיינה מערכת בחירות רביעית הוא באמת מתכוון לכך. ממשלת האחדות שהוא חתר אליה מהרגע הראשון היא ממשלה עם הרשימה המשותפת".

ח"כ אזולאי הוסיף: "רק ש"ס חזקה תבלום את הפנטזיות האיומות של ליברמן באשר לשאיפותיו להפוך את מדינת ישראל למדינה נטולת סממן יהודי, תנועת ש"ס תמשיך לעמוד כחומה בצורה בחזית גוש הימין לטובת מדינת ישראל – יהודית, ימנית וחברתית".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. שטויות של הנדל

    כחול לבן בדרך הבטוחה לגיהינום חבל שביבי יציל אותם עם ממשלת חרום . זו ממשלת שיתוק לאומית .

    יוסי |
    הגב