בית המשפט שינה את ההחלטה: מוטי שטיינמץ יופיע בהפרדה

ביהמ"ש בנצרת קבע שהחלטת עיריית עפולה נגד ההפרדה בהופעה מבוטלת, והוא מחזיר לה את שיקול הדעת איך לקיים את ההופעה.

ביהמ"ש בנצרת קבע שהחלטת עיריית עפולה נגד ההפרדה בהופעה מבוטלת, והוא מחזיר לה את שיקול הדעת איך לקיים את ההופעה.

בהחלטתו קיבל שופט קיבל את עתירת ש״ס בעפולה – ביטל את הוראת ביהמ״ש ומחזיר את ההחלטה לעירייה. בהצעתו ממליץ לבצע את הפשרה ל- 3 מתחמים אך לא מחייב.

לאחר הניצחון של ש״ס בביהמ״ש – שוחחו כעת ר״ע עפולה אבי אלקבץ ויו״ר ש״ס השר אריה דרעי. השניים סיכמו כי האירוע יתקיים כפי שתוכנן בהתחלה בהפרדה מלאה ובמחיצה על פי כללי ההלכה. כמו״כ סיכמו כי כפי שתוכנן במתחם המדשאות תתקיים פעילות למתנפחים ולמשפחות בו יוצבו מסכי ענק לצפייה באירוע.

תנועת ש"ס בתגובה לפסיקת ביהמ"ש בנצרת: השכל הישר ניצח היום בבית המשפט. נאבקנו והצלחנו להבטיח שכל אדם יוכל לחיות על פי אמונתו ואורח חייו וללא כפיה כלשהי. אנו גאים ושמחים על כך שהובלנו את הדרך של אחדות וחיים ביחד ושל התחשבות הדדית בין כל הציבורים ולא של שיסוי ציבור בציבור.

ש"ס הוכיחה שוב, שהיא היחידה העומדת בחזית החברתית, והיחידה שנאבקה בזירה המשפטית לכל אורכו של ההליך, במטרה לדאוג לכל מגזר בחברה הישראלית לקיים את אורחות חייו על פי אמונתו מבלי לכפות עליו ערכים אחרים. ש"ס מודה לאלפים הרבים בציבור הישראלי, חרדים, מסורתיים, חילונים, שביטאו את התמיכה הרחבה במאבק החברתי הצודק הזה.

האירוע הערב בעפולה הוא אחד מיני מאות אירועים לכלל האוכלוסיות המתקיימים בתקופה זו ביוזמת משרד הנגב והגליל בראשות השר דרעי, במטרה להעניק תנופה ואיכות חיים לתושבי הנגב והגליל והפריפריה. ש"ס תמשיך בעשייה החברתית הענפה שלה, בדגש על אפליה מתקנת לאוכלוסיות המוחלשות ובקידום תכנית "חיים בכבוד" למען משתכרי שכר המינימום ותושבי השכונות.

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי יגיע הערב בשעה 20:00 לאירוע בפארק העירוני בעפולה – אחד מיני רבים ביוזמת משרדו – ויתייחס בנאומו לפסיקת ביהמ"ש. תקשורת מוזמנת.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *