מיצובישי אאוטלנדר
הדור החדש של המיצובישי אאוטלנדר הוא הדגם הראשון של היצרן שנבנה בטכנולוגיית הקליר-קאט שמטרתה להביא לחיסכון בדלק ובזיהום האוויר. האאוטלנדר החדש קל ב-100 ק"ג מקודמו למרות התבססות על אותה הפלטפורמה. העיצוב "כבד" ופחות מושך משל הדור הקודם. מנוע ה-2.4 ליטר לא יגיע אלינו ובמקומו נקבל רק את מנוע ה-2.0 ליטר בגרסה מעודכנת, כאשר ההספק עומד על 150 כ"ס והמנוע משודך לתיבת הילוכים רציפה או ידנית (5 הילוכים). כמו בעבר, האאוטלנדר יוצע גם בגרסת 7 מושבים זולה יחסית.
עיצוב ונוכחות
צעד אחורה לעומדת הדור הקודם. העיצוב נראה כבד ואנמי, כאילו מנסה שלא להתבלט.
תא נוסעים ומטען
האיכות השתפרה אך עדין לא עומדת מול הטובות בקבוצה וחסרים פתחי מיזוג למושבים האחוריים. הישיבה גבוהה ושולטת, המרווח בשורה השנייה והשלישית טוב ותא המטען קטן כשהשורה האחרונה מאוכלסת, בדומה למתחרות.
מנוע וביצועים
לאאוטלנדר זמינות כח טובה. הוא אינו חזק אבל בהחלט מספק, אך יהיה רועש תחת עומס. התיבה הרציפה גורמת לסל"ד גבוה ולא נעים בהאצות ועליות ארוכות אך בשיוט היא נעימה. צריכת הדלק בנהיגה רגועה טובה מאוד אבל תעלה משמעותית בנהיגה מהירה.
נוחות והתנהגות
התחושה הכללית בוגרת ובטוחה, אבל פחות מהנה משמעותית מהדור הקודם. הנוחות טובה ומשתפרת עם העלייה במהירות הנסיעה, אבל שיבושים גדולים ייצרו נדנוד מיותר, ובנוסף הרכב אינו שקט במיוחד מבחינת רעשי כביש ורוח.
תמורה למחיר
גרסת ה-7 מושבים הבסיסית מציעה את התמורה הטובה ביותר, וכמעט חסרת מתחרות במחיר דומה.
סיכום
חבילה טובה למי שזקוק לשבעה מושבים, אך חסרה את הסקס אפיל הנדרש מרכב פנאי.

עיצוב, עיצוב תא נוסעים, רועשת במאמץ
- קטגוריה פנאי/שטח בינוני
- מחיר 164,900 ש"ח
- צריכת דלק ממוצעת 15.8 ק"מ/ל' (נתון יצרן)
- מבחני ריסוק
נתונים טכניים עיקריים מיצובישי אאוטלנדר 2.0 אוט' 5 מושבים Instyle 2X4
תצורה: | SUV 5 דלתות | צמיגים: | 16/70-16 |
נפח מנוע: | 1998 | בסיס גלגלים: | 267 |
סוג מנוע: | בנזין | אxרxג: | 168x180x465.5 ס"מ |
הספק/סל"ד: | 150/6000 | משקל: | 1420 |
מומנט/סל"ד: | 19.9/4100-4200 | נפח תא מטען: | 477-1022 |
הנעה: | קדמית | מהירות מירבית | 190 קמ"ש |
תיבת הילוכים: | אוטומטית רציפה | 0 ל-100 קמ"ש (יצרן) | 12.4 שנ' |
אחריות: | מערכות עזר בטיחותיות | ABS, ASR, EBA, EBD, ESP, ביטול כרית אוויר לנוסע, עיגוני ISOFIX | |
דרגת זיהום אוויר * |

1 תגובות