הכירי: מוצרי האיפור המהפכניים של בובי בראון

אל תפספסי: כיצד הפכה נערה חובבת איפור לבעלת רשת של למעלה מאלף סניפים? מה הסוד שלה לאיפור? ועל איזה מוצרים היא הכי ממליצה?

כבר כנערה צעירה, היתה בובי מוקסמת מאיפור: "אני זוכרת שהתבוננתי באימי כשהייתה מאפרת את עיניה בצללית לבנה עם אייליינר שחור, בחדר האמבטיה שלה – היא הייתה נראית מאוד זוהרת, אך יחד עם זאת מאוד טבעית", מספרת בובי ומציינת כי ברגע שהגיעה לגיל בו החלה לצאת לעבודה, היא רצה ישר לחנות קוסמטיקה קטנה בעיר, שם קיבלה את הכשרתה הראשונית בתחום.

את הכשרתה הפורמלית בתחום האיפור היא רכשה בקולג' "אמרסון" בבוסטון, שם קיבלה תעודת הצטיינות באיפור תיאטרלי. עם סיום לימודיה, היא עברה לניו-יורק כדי להפוך לאמנית איפור מקצועית, שם היא הציגה את תיק העבודות שלה לכל מי רק היה מוכן להתבונן בו. כך, לאט לאט ובנחישות רבה בנתה לעצמה קשרים והתנסתה באתגרים שונים, כדי "לעשות את זה בגדול" במנהטן.

העקשנות, מסתבר, השתלמה. בראון צברה כמות נכבדה של שערי מגזינים, הכירה דוגמנים וצלמים נחשבים כגון ברוס וובר וארתור אלגורט (מה"ווג" האמריקאי), וכן את פרנצ'סקו סקאוולו המנוח (מה"קוסמופוליטן"). צילומים של עבודת איפור שעשתה עם הסופר מודל טטיאנה פטיץ, שהתפרשו על שבעה עמודים באחד המגזינים הנחשבים, כבר העמידו אותה בשורה הראשונה של מאפרי העל.

פריצת הדרך האמיתית של בובי בראון הייתה השער הראשון שעשתה ל"ווג" האמריקאי, שצולם ע"י הצלם הנודע פטריק דמרשליה והציג את הדוגמנית העולה בזמנו, נעמי קמפל. כאמנית איפור מצליחה עם דלתות פתוחות בתעשייה, כל מוצרי האיפור שבובי עבדה איתם נראו לה מלאכותיים מידי, מה שהפך את האפשרות ליצור מראות איפור טבעיים, לבלתי אפשרית בעליל. אחרי קריירה עצמאית של עשר שנים ופגישה מקרית עם כימאי במהלך צילומים למגזין, חוללה את השינוי הגדול. "היה לי רעיון ליצור שפתון ללא ריח, לא שמנוני או יבש מידי ושיהיה בגוון השפתיים, רק יפה יותר. סיפרתי על כך לאותו כימאי", היא מספרת.

הכימאי רקח את השפתון עבור בראון, עפ"י הוראות מדוייקות ביותר שקיבל ממנה. התוצאה הייתה שפתון בגוון ורוד-חום, שבעקבותיו יוצרו עוד תשעה אחרים בגוונים המבוססים על הצבע החום. סט השפתונים הראשון של בובי בראון הושלם והושק למכירה בשנת 1991. בובי ציפתה למכור 100 שפתונים מידי חודש, אך היא מכרה 100 מהם כבר ביום הראשון. השמועה התפשטה במהירות. גישתה הייחודית של בובי היתה דבר שנשים ייחלו לו במשך זמן רב – המראה הטבעי. עורכי המגזינים החשובים ביותר נתנו גיבוי רב לבובי והמותג הקטן שלה זכה לבאז גדול בתעשיית היופי. מאז, ליין המוצרים התרחב הרבה מעבר לכמה שפתונים.

כיום, בובי בראון ממשיכה עדיין במלאכת האיפור ויצירת המראות שאנו רואים מידי שנה על מסלולי התצוגות הנחשבים ביותר, בשבועות האופנה השונים. היא עובדת באופן קבוע עם מעצבי-על כמו רייצ'ל רוי, ג'יי מנדל, איירין פת'רסון, סינתיה רוולי ועוד. בנוסף, בובי מופיעה בתוכניות אירוח שונות בטלוויזיה, שם היא מדגימה שיטות איפור, וכן חולקות טיפים במגזינים ובאתרי אינטרנט שונים ברחבי העולם.

בובי בראון מאמינה כי "האיפור מהווה דרך עבור כל אישה על מנת להיראות ולהרגיש כמו עצמה, רק יותר יפה ובעלת בטחון עצמי". גישתה הנוחה הזו, אשר אינה מצדדת בלומר ללקוחות כמה הן נראות רע, אלא "ללכת" עם הנתונים הטבעיים שלהן, והעיקרון הבסיסי שלה על פיו בחנויות הקונספט שלה לעולם לא "ידחפו" לאישה מוצרים שהיא לא צריכה- הם שהביאו אליה המוני מעריצים מרחבי העולם כולו.

בובי בראון ג'ל אייליינר 130שח

ע"פ משנתה של בובי בראון כל אחת יכולה להיות יפה, והיא מאמינה כי "הסוד ליופי הוא פשוט תהיי מי שאת".

כחלק מהפילוסופיה הזו של המותג, יכולה כל לקוחה לקבל מגוון שיעורי איפור מאמני האיפור של בובי בראון ללא עלות: החל מהסודות לטיפוח עור מושלם ועד למראה עיניים עוצר נשימה. ב"תפריט" השיעורים כ- 8 שיעורי שונים וכל שיעור מתמקד בנושא מסוים. משך השיעורים הוא מ- 5 דקות ועד 20 דקות .
שיעורים נוספים שקיימים בחנות הם "יפה ועוצמתית" או "איפור לארוע". שיעורים אלו נמשכים כ- 45 דקות. הם בתשלום ומלוא הסכום מוחזר ללקוחות לרכישת מוצרים.

בובי בראון נכנסה לראשונה לתחום היופי ב-1991 עם השקת "בובי בראון איסנשלס" אשר שינתה את פני האיפור עם 10 שפתונים על בסיס גוון חום .
הפילוסופיה של בובי פשוטה: "נשים רוצות להיראות ולהרגיש כמו עצמן רק יותר יפות ועם יותר ביטחון". גישתה הייחודית לקוסמטיקה הייתה מתנה שנשים, אשר רצו מראה טבעי, חיכו לה זמן רב ולכן לכדה את תשומת ליבה של אימפריית הקוסמטיקה אסתי לאודר אשר רכשו את "בובי בראון קוסמטיקה" ב-1995.

20 שנה לאחר מכן, בובי בראון קוסמטיקה היא מותג גלובאלי אשר התרחב מעבר לשפתון, למגוון רחב של מוצרי איפור , בישום וטיפוח עור.

היום, עם נוכחות של קרוב ל 1000 נקודות מכירה ב-60 מדינות, בובי בראון קוסמטיקה מבוקשת על ידי אומני איפור בעלי של עולמי, ידוענים, וסטייליסטים המעריכים את גישתה הייחודית של בובי ויכולתה לתרגם את המגמות האחרונות לסגנונות מראה של החיים המציאותיים הניתנים ליישום.

בובי בראון Sticks 160שח
המוצרים המובילים של בובי בראון:

• ג'ל אייליינר- מרקם האייליינר הוא ג'ל, הוא עמיד במים ומחזיק לאורך יום שלם. קיים במספר רחב של גוונים. בזכות מרקמו הקל לשימוש ניתן ליצור החל ממראה טבעי ועד קבלת מראה דרמטי ללא כל מאמץ.
מחיר- 130 ₪

• קרם עיניים Hydraiting Eye Cream- קרם עיניים המעשיר בלחות את האזור העדין מסביב לעין ובנוסף לכך מעלים קווי יובש למראה חלק ומוצק – ויוצר את הבסיס המושלם להנחת קונסילר.
מחיר- 235 ₪

• צללית עמידה בסטיק Long-wear Cream Shadow Stick- צללית עמידה בסטיק במרקם קרם המתאימה עבור האישה המודרנית הנמצאת בתנועה מתמדת.
נטולת מאמץ אך יחד עם זאת בעלת תוצאה מרשימה ולאורך זמן– זוהי הצללית Long-Wear Cream Shadow Stick מבית בובי בראון. הנוסחה החדשנית מחליקה בקלות וללא מאמץ על העפעף ויכולה לשמש להצללה, להגדרה, ליצירת מראה מעושן ולהדגשת העיניים. |
הצללית מגיעה ב- 8 גוונים מאירים העמידים עד 8 שעות ללא קילוף, היסדקות או דהייה.
כיצד זה עובד? עמידות יוצאת דופן, צבע עז.
תערובת ייחודית של שמנים, שעוות וחומרים בוני כיסוי מעניקים לנוסחה העמידה במים עמידות של 8 שעות.
מרכיבים אמולסיים עשירים בצבע מספקים פיגמנט עז במשיחה קלילה אחת, שאינה מתקלפת או נסדקת.
חלק בצורה עילאית, תחושה רכה וקלילה.
ויטמינים אנטיאוקסידנטיים, C ו- E, מגנים על עור העיניים העדין, בעוד שמרככים עוזרים ליצור תחושה חלקה, נינוחה וקלילה שאינה שומנית או דביקה.
מחיר- 160 ₪

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.