הליכוד סיכם עם החרדים: הפרדה בין גברים לנשים במקומות ציבורים

הערב ב"חדשות הערב" כאן 11 נחשפה טיוטת ההסכם הקואליציוני בין הליכוד ליהדות התורה: ביטול איסור ההפרדה בין נשים לגברים באירועים ציבורים ובמימון ציבורי.

הערב ב"חדשות הערב" כאן 11 נחשפה טיוטת ההסכם הקואליציוני בין הליכוד ליהדות התורה: ביטול איסור ההפרדה בין נשים לגברים באירועים ציבורים ובמימון ציבורי.

הדרישה לסעיף הגיעה במטרה להתגבר על חוות הדעת שניתנו בעבר על ידי המשנה ליועץ המשפטי לממשלה דינה זילבר

כתב כאן עקיבא וייס חשף הערב את טיוטת ההסכם הקואליציוני בין הליכוד ליהדות התורה, במסגרתו הוכנס סעיף אשר יבטל את איסור ההפרדה בין נשים לגברים באירועים ציבורים ובמימון ציבורי.

בסעיף נכתב: "בתוך 90 ימים, הממשלה תתקן את החוק, באופן שיהיה ניתן לאפשר מתן שירותים ציבוריים, לימודים, אירועים וכיו"ב באופן נפרד לגברים ולנשים, הפרדה זו, לא תהווה אפליה לפי החוק."

הדרישה לסעיף בנושא ההפרדה הגיעה לאחר מספר רב של חוות דעת של המשנה ליועץ המשפטי לממשלה דינה זילבר, שנאבקה בנושא ההפרדה, דבר שגרם לכעס במפלגות החרדיות והדתיות.

בליכוד מסרו בתגובה: "לא היה שום סיכום על חוק, החרדים ואיחוד הימין ביקשו לחפש פתרון לענייני דינה זילבר, ובליכוד אמרו שינסו למצוא פתרון לנושא".

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן הגיב בטוויטר על הידיעה ותקף את החרדים: "היום קיבלנו הוכחה נוספת לכך שהליכוד, בניצוחו של רה"מ נתניהו, נכנעה לכל דרישות החרדים במו"מ הקואליציוני. ביטול איסור ההפרדה בין נשים לגברים זהו צעד נוסף בדרך להפיכת מדינת ישראל למדינת הלכה. "ישראל ביתנו" לא תתן לכך יד ונלחם בכל הכוח כדי למנוע זאת".

 

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. מה שעקיבא וייס מזיק לחרדים לא יכולים לעשות 100 חילונים

    הוא רשע מרושע, נותן דלק לשונאי ישראל, זה נושא שהוא הכי אנטי דתי שיש בארץ, קיים ממש כפיה חילונית בנושא, והוא כאילו הוא מהאום מביא את זה לכאן 11, כאילו איזה סחטנות חרדית, זה דבר הכי מינימלי שיש

    חיים |
    הגב
  2. והעיקר לא פחד כלל

    השבת והמלכה…

    מספרים שבאחד מביקוריו של השר משה מונטיפיורי בארץ ישראל, התאכסן בבית מלון מפואר אשר בו נהגו להתארח שועי עולם, ובסמוך לחדרו התאכסנה מלכת אנגליה.

    בערב שבת שלח השר להזמין לסעודת שבת מניין מבני ירושלים שיאכלו ימו בצוותא את שלושת סעודות השבת. בסעודת ליל שבת המלאה מכל טוב הארץ כיאה לשר, זמירות השבת 'הרקיעו שחקים'. אחד מהנוכחים חשש שמא אין זה מתאים לשיר שירי שבת בקול רם כשמלכת אנגליה נמצאת בסמוך.

    ניגש הלה לשר מונטיפיורי ולחש באוזנו שמפני כבוד המלכה אולי כדאי להפסיק לשיר זמירות השבת. ענה לו השר: הפסוק 'ואדברה בעדותיך נגד מלכים ולא אבוש' (תהילים קי"ט מ"ו) שגור על פי מידי יום ביומו. אינני מתבייש ביהדותי, וזהו סוד הצלחתי!

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב