הם הכירו את בארני-ושיהיה לבריאות – שיפי חריטן על אירועי השקה לילדים -צפו בגלריה צבעונית במיוחד

כבר הרבה שנים אני מוזמנת למסיבות עיתונאים, השקות, אירועים, כל מה שקשור לתעשייה של עיתונות ופרסום. המייל שלי רגיל לקבל אליו הזמנות כאלו ואחרות. כל אחת משכנעת אותי, מדוע כדאי לי להגיע לאירוע של שולח ההזמנה. על פי רוב אני עושה שיקולים אישיים, האם הנושא המדובר שייך לתחום עליו אני כותבת? אם התשובה היא כן, אני מאשרת הגעה במידה והדבר מסתייע בידי ומגיעה ליעד בתאריך הנקוב.  התוצאות ידועות מראש. מסיבת עיתונאים, אח"כ ידיעה על האירוע בכלי התקשורת.

לאחר האירוע האחרון שנכחתי בו, הבנתי דבר אחד באופן וודאי. כל האירועים וההשקות שנכחתי בהם עד כה, אינם משתווים לאירוע אחד שעושים בשיתוף עם ילדים. היה זה אירוע השקה של עוגה מתוקה לילדים של חברת קראפט פודס. דובון חמודון בשם בארני שמגיח לישראל. לאחר ששימח אמהות רבות בחו"ל, הוא עתיד לשמח את האמהות הדואגות לבריאות ילדיהן גם בארץ.

עוגת בארני (צילום אביב חופי)

איזו אמא אינה חפצה לראות את בנה מכניס לפיו רק עוד ביס של משהו מועיל? איך שהם מתעוררים בבוקר ואנחנו רודפות אחריהם עם כוס השוקו, או החלב החם, מייחלות לעוד חטיף שיועיל להתפתחותם יעשה דרכו לקיבתם הקטנה שמתמלאת על פי רוב בדברים פחות מאוזנים. לצד הבריאות, מי לא חושב עמוק בתוכו על מה שיקרה להם לשיניים לאחר תקופה "מתוקה" ורעילה.

וזה היה הרעיון של החטיף החדש, בארני. כאמור, מדובר בעוגה בצורת דובי, חמודה להפליא. מי שינגוס בה שני ביסים, יגלה כי הדובון ממולא בקרם שוקולד עשיר. הרכיבים של בארני איכותיים ועונים על דרישות של ילדים ובמיוחד של ההורים. אין שם צבעי מאכל, אין שם חומרים משמרים, אחוז השומן עומד על 15% שזה יחסית סביר.

למה אני חושבת שאירועי השקה מצוינים לחברה כשמדובר בילדים? פשוט, הם הרבה יותר מתפתים. הוזמנו למתחם הסינמה סיטי בגלילות, שם סגרו לטובת האירוע מקום גדול שהכיל בתוכו הרבה מאוד בלונים וממתקים. רגע לפני שעוברים לאכול רק עוגות בריאות, אפשר לתת לילדים להשתולל. אז הם קיבלו מגוון מתוקים גומיים שכאלו מכל מני סוגים, עמדת מרשמלו מרשימה, לצד מפלי שוקולד חום ולבן, שתיה מתוקה, שתיה חמה, והילדים? צוהלים ושמחים.

השקת בארני (צילום אביב חופי)

המון המון מתוק…

בהשקת בארני (צילום אביב חופי)

ובלונים…

בלוני בארני (צילום אביב חופי)

במבחן הטעימות, היו דעות חלוקות. הבכור פשוט התלהב מכל פירור וכבר התעניין מתי יקבל את הבארני הבא שלו. הקטנה טענה שבקצוות העוגה קצת יבשה, השוקולד שזרם בפנים, קצת פיצה אותה, אבל היא לא חיכתה בהתלהבות יתירה לבוקר, לקבל עוד עוגה. מבחינתי מדובר במוצר שעדיף על פני כל חטיף בריאות אחר, שעד כה לא התאהב משום מה על ילדיי.

אך גם אם העוגה לא היתה להיט היסטרי לטעם כולם, אין ספק שברגע אחד קנו אותם. אחרי שקיבלו כדורי ים בדמות בארני, הצטלמו עם בובה בדמותו, צפו בו על מרקע, כשהוא מטייל, משחק ומתלהב, הם פשוט לא הפסיקו לדבר עליו בבית. אין ספק כי במסע יחסי ציבור, ילדים הם פשוט אלופים.

מתחם אירוע השקת בארני (צילום אביב חופי)

בארני (צילום אביב חופי)

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.