המדגרה החלה? עשרות מקרי הדבקה בגנים בתל אביב והשפלה

הקורונה חוזרת?בימים האחרונים התגלו מספר מקרים שבהם מורות וסייעות חלו בקורונה בגנים ברחבי השפלה

בימים האחרונים התגלו מספר מקרים שבהם מורות וסייעות חלו בקורונה בגנים ברחבי השפלה.

היום (חמישי) נסגרו גנים בתל אביב ובראשון לציון בגלל מקרי הידבקות אנשי צוות וחשש להדבקת ילדים,כך דווח באתר חדשות 12.

בבית הספר "נבון" ברחובות, הממוקם בשכונת "רחובות ההולנדית", התגלו כבר שמונה מקרי קורונה.מדובר בשלוש מורות, שני תלמידים, שני בני משפחה של תלמידים ובתה התינוקת של אחת המורות.

בעלת הגן הפרטי מתל אביב סיפרה ל-N12 כיצד התגלתה המחלה. "אשת צוות בגן, אשר הגישה הצהרת בריאות תקינה, נמצאה עם חום של 37.3 ונשלחה מיד לביצוע בדיקת קורונה", שיחזרה מנהלת "גן סיוון" מתל אביב. וטענה כי"על אף שגורמים רפואיים הביעו זלזול ודחו את בקשותיה של אשת הצוות לביצוע הבדיקה, עירנותה ונחישותה של מנהלת הגן שלא הרפתה בעניין זה, הביאה לגילוי כי אשת הצוות נדבקה בקורונה".

בשל התשובה החיובית, 50 ילדים שהולכים לגנים יישלחו לבידוד.

מנהלת הגן טענה כי: "הנושא נמצא בבדיקה, כאשר הגן פועל בתיאום ועל פי הוראות משרד הבריאות. אנו נמצאים בקשר עם הצוות ועם ההורים – ונפעל בהתאם להוראות משרד הבריאות".

"הגעתי לגן והגננת הודיעה שאשת צוות שאתמול העלתה חום קבלה תשובה חיובית לקורונה", סיפר אחד ההורים ל-N12. "הגננת שלחה הרגע את כל הילדים". מדובר במתחם גדול ברחוב יהודה המכבי בתל אביב, ובו שני גנים. הבוקר התקשרו להורים לבוא באופן מיידי לקחת את הילדים ולהכניסם לבידוד.

רד אבינל, מנהלת אגף קדם יסודי בעיריית ראשון לציון, סיפרה: "הבוקר קיבלנו הודעה על סייעת שלנו שאומתה כחולת קורונה ופעלנו על פי תוכנית סדורה כי נערכנו כמובן לתרחיש האפשרי הזה. מיד הוצאנו הודעה מסודרת להורים, עמדנו בקשר עם משרד הבריאות והחינוך ועם הגננת כמובן, הודענו להורים לבוא ולקחת את ילדיהם".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *