המדינה מסכנת את אזרחיה ביודעין

"אני לא יכול שכל דבר שאני רוצה יתקבל"

אחת ההחלטות החשובות ביותר, שהנחה שר בטחון בנט, היתה לחייב כל אדם שחוזר מחו"ל, לעבור בדיקה להימצאות קורונה ולהיות מבודד במלונית.

והנה, מאות אנשים חוזרים מחו"ל, מגיעים לנתב"ג, שם לא עוברים בדיקה ואף יותר מכך, הם נוסעים היישר לבתיהם והמדינה סומכת עליהם שיהיו בבידוד.

חשוב להדגיש, שישנן היום ארצות רבות, שהקורונה משתוללת בהן, בצורה הרבה יותר קיצונית מאשר בישראל, ולכן, כל מי ששב בעת הזו מחו"ל, מוגדר כ"פצצה מתקתקת", אלא אם הוכח אחרת.

בהיעדר בדיקה בשערי המדינה, קשה לדעת כמה חולי קורונה חדשים, הכנסנו ביודעין ארצה, או יותר נכון, המדינה הכניסה ארצה, בעוד היא דורשת להטיל סגר על בני ברק ומוציאה דיבתם רעה, של מאות אלפי אזרחים שומרי חוק.

השר בנט, שהתייחס לכך אמר: "במקור הייתה החלטה של המל"ל ורה"מ ללכת למודל של בדיקה עם הנחיתה, אלא שמשלל סיבות ההחלטה השתנתה לבידוד בית".

השר בנט, ניסה להתחמק מלהטיל את האשמה על ראש הממשלה ואמר: "זה לא סוד שעמדתי הייתה כן לעשות בדיקה עם נחיתה, לשלוח לבידוד הדוק ואז לשלוח את הנשאים למלוניות ואת השאר לבידוד בית. אני לא יכול שכל דבר שאני רוצה יתקבל, חלק גדול מתקבל, לא כל הצעה שלי מתקבלת וזה לגיטימי".

תוכניתו של בנט, הייתה אמורה להיכנס לתוקפה, כבר בשבת האחרונה. עלות התכנית היא 55 מיליון שקלים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *