המורדים בעטרת ביקשו סליחה מהגרב"מ אזרחי

מספר מהבחורים המורדים בישיבת 'עטרת ישראל' נכנסו הערב לרה"י הגרב"מ אזרחי לבקש את סליחתו על שהכשילו את ביקורת הדתות והתחייבו לחזור לבית מדרש

מספר מהבחורים המורדים בישיבת 'עטרת ישראל' נכנסו הערב לרה"י הגרב"מ אזרחי לבקש את סליחתו על שהכשילו את ביקורת הדתות והתחייבו לחזור לבית מדרש.

על פי הדיווח בקו הסקופים, רה"י סלח להם  בתנאי שיפסיקו עם הרפיון – אך שאר הבחורים ממשיכים במרד. רק אתמול הכשילו עשרות בחורים את ביקורת הדתות בפעם השנייה ובכך סיכנו את מעמד הישיבה מול משרד הדתות.

כזכור, השבוע פרסמנו כי תלמידי הישיבה הגדולה "עטרת ישראל" בשכונת בית וגן בירושלים בראשות חבר מועצת גדולי התורה הרב ברוך מרדכי אזרחי פרצו במרד קטן נגד הנהלת הישיבה,כאשר מעל מאה תלמידים שאין להם היכן להמשיך בשנה הבאה – וזה לאחר שהישיבה עוברת למודיעין עילית. הישיבה מתכוונת לסלק לפחות 150 בחורים שיצאו את עצמם ללא ישיבה, כאשר רק 80 בחורים יעברו לעטרת במודיעין עילית.

בחורי הישיבה פתחו במרד לאחר שההנהלה הודיעה על מעבר של חלק מהבחורים לקרית ספר. בישיבה נתלתה מודעה בישיבה בה מודיע 'ועד ההצלה' כי הבחורים "מסירים מחויבות מהישיבה".

אחד מהבחורים בישיבת 'עטרת ישראל' אמר בחצות בסקופים: "הזמנים השתנו, היום הבחורים יודעים לעמוד על שלהם. יש לנו רמ"ים שתומכים בנו ויש צוות של מו"מ שמנסה להביא לפתרון אבל בינתיים המרד נמשך.

אחד מבוגרי הישיבה מספר לאקטואליק כי: הנכד של ר' ברוך רוצה להפוך את הישיבה ולא רוצים להמשיך בישיבה הקיימת מכוון שבחורים טובים מישיבות לא מגיעים לישיבה – ולכן מעדיפים להחרים את הישיבה.

רק באחרונה הישיבה לא עברה את ביקורת משרד הדתות, כעת ברור שאם אכן יהיה ביקורת – הישיבה לא תעבור.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *