המטרה: לעורר זעם בקרב הציבור הדתי

אין גבול לציניות: חברה מסחרית פנתה ליועץ התקשורת ירח טוקר בבקשה שיזום מחאות של רבנים ועסקנים נגד קמפיין שהיא השיקה. לסיפור המלא

חברות הפרסום השונות משתמשות בטריקים שיווקיים רבים ומגוונים במטרה לייצר באזז וענין סביב נושאים אותן הם מבקשות לקדם, אולם מסתבר שיש כאלו המוכנים בשביל המטרה האמורה לפעול בדרכים מלוכלכות וציניות במיוחד.

אשת התקשורת סיון רהב – מאיר מספקת הבוקר עדות מקוממת לתופעה. בפוסט שפירסמה בעמוד הפייסבוק שלה היא מספרת: "יועץ התקשורת ירח טוקר צלצל אליי כעת עם סיפור מצחיק ועצוב.

הוא קיבל טלפון ממישהי שעובדת עם חברה מסחרית, ובפיה הבקשה הבאה: "העלינו קמפיין חדש ואנחנו קצת מתוסכלים. חשבנו שהקמפיין יעורר המון זעם בקרב הציבור הדתי אבל הסיפור ממש לא עולה לכותרות. אומרים שאתה יחצ"ן שמבין טוב במגזר הדתי והחרדי, אתה יכול לעזור לנו?".

איך לעזור, שאל טוקר.

והיא ענתה: "אולי לארגן מחאה של ח"כים? אולי איזה מכתב של רבנים נגדנו? אנחנו חייבים לעורר באזז נגד הקמפיין. ציפינו להרבה יותר מזה, וכלום לא קורה".

בהמשך הפוסט כותבת רהב – מאיר: "אפשר ללמוד מפה המון, על כל כך הרבה דברים: על מה חילונים חושבים על דתיים, על מה פרסומאים חושבים על דתיים, על מה דתיים עושים ואומרים ואיך הם נתפסים, על מה התקשורת מספרת בדרך כלל על דתיים וחילונים, ועל ציניות".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.