המייק-אפ שיילחם בשביל הפנים שלך לאורך כל היום

מייק-אפ שישאיר אותך רעננה במשך כל היום, אודם נוזלי של לוריאל פריז שמתקבע במשיחה אחת, ובהכנות לפורים ג'ל לשיער שנשטף לאחר חפיפה // פשוט טיפוח

מותג הקוסמטיקה קליניק מרחיב את משפחת איבן בטר ומשיק את הדבר הבא: מייק-אפ Even Better™ Refresh לטיפול בקמטים וקמטוטים – את התוצאות בהחלט תראי, את המייק-אפ לא תרגישי! את תוכלי לראות במו עינייך את תחילת השיפור הניכר במרקם העור ובאחידות הגוון שלו בתוך 10 ימים מתחילת השימוש.  באופן מיידי: העור נראה מלוטש יותר, בעל גוון אחיד וקורן יותר הודות לפורמולה עשירה בלחות.  אחרי 4 שבועות של שימוש רציף: הודות לפפטידים עוצמתייים המייק-אפ מסייע בהחלקת פני העור וטשטוש מראה קמטים וקמטוטים.

המייק-אפ בעל מרקם קליל מעניק גימור טבעי ומספק כיסוי מלא ללא דופי. עמיד למשך 24 שעות מבלי להתקבע בקמטים ובקמטוטים ומספק באופן רציף לחות החוזרת ומתפיחה את העור, עם טכנולוגיות לחות הלקוחות ממותג הלחות האהוב של קליניק Moisture Surge. חומצה היאלורונית ממלאת את הקמטים והקמטוטים ומשפרת את מירקם העור והופכת אותו חלק יותר.

Even Better של קליניק

 

מעבדות וישי, רוז פלטיניום מוצר חדשניקרם יום לעור בוגר מאוד ועמום לחיזוק וחידוש מראה העור

למראה עור מוצק ורענן ולחידוש הזוהר הטבעי – נאובדיול רוז פלטיניום – מיועד לגילאי 65+, באופן מידי הגוון הורדרד הטבעי חוזר לעור והוא מרגיש רענן יותר. נאובדיול רוז פלטיניום – כעבור חודש, העור נראה זוהר ומשיב לעצמו את תחושת המיצוק והגמישות, למראה בריא של זוהר ורדרד. נאובדיול רוז פלטיניום – פורמולה חדשנית המכילה שעוות דבורים, סידן וגליצרין, המשלבת מים טרמליים ממעיינות וישי, המסייעים בחיזוק והרגעת העור. לאחר גיל 65, העור נהיה דק יותר ומתחיל להיראות חיוור ונפול. כתוצאה מכך, העור מאבד את חיוניותו ואת זוהרו. מעבדות וישי מציגות מוצר חדשני: נאובדיול רוז פלטיניום, קרם יום לעור בוגר מאוד ועמום לחיזוק וחידוש מראה העור. הפורמולה המכילה שעוות דבורים וסידן מזינה ומסייעת בחיזוק העור ליצירת מרקם מעודן. באופן מיידי.

נאובדיול רוז פלטיניום // צילום: מוטי פישביין

 

מסכת בד פחם של חלאבין לאפקט סינדרלה בוהק וזוהר, קוסמטיקה בצבע שחור – מסכת פחם, אבקת יהלומים גרוסה ותמצית אבן המטייט – הכירו את הרכיבים השחורים שיסייעו לכם להסיר קומודונים, לנקות נקבוביות ויעצימו את האנרגיה בעור. 

הפחם הוא סוג של פחמן מעובד שמופק בדרך כלל מעץ, קליפות קוקוס ואגוזים שנשרפו בטמפרטורה גבוהה וחוממו באמצעות גז. אופן העיבוד זה מעניק לפחם את יתרונו הגדול – היכולת לתפקד כמעין "ספוג" הסופח אליו חומרים רעילים בעלי מטען חיובי. שימוש רב בפחם מוכר בעיקר ברפואה הקונבנציונלית ולו שתי מטרות – ספיחת גזים וספיחת רעלים מהמעיים,  אך השימוש בפחם התרחב עם השנים גם לתחומים נוספים ולאחרונה כבש גם את תחום הקוסמטיקה. "תמרוק הפחם השכיח ביותר בגזרת הטיפוח השחור הן כידוע מסכות הפחם הדביקות שמתקלפות יחד עם הראשים השחורים ומנקות את הנקבוביות", אומר גל אלטמן – המדריך הראשי בחברת חלאבין. אך מסכת הפחם השחורה מסתבר, אינה התמרוק השחור היחיד בענף הקוסמטיקה

מסכת בד פחם של חלאבין לאפקט סינדרלה בוהק וזוהר

 

לוריאל פריז סדרת שפתונים נוזליים ועמידים LES CHOCOLATS 

הסדרה כוללת 6 גווני שוקולד, ניוד, ואדום לוהט אחד. שפתוני השוקולד ילוו אותך לאורך כל היום, שכן הם עמידים במיוחד, עד 16 שעות- מבלי לייבש את השפתיים! האפליקטור הייחודי מאפשר כיסוי מלא של השפתיים במשיחה אחת בלבד; עם התייבשות השפתון, הגימור המתקבל הוא מאט במיוחד. התוצאה: שפתיים בגוון אינטנסיבי, שוקולדי  ומאט למראה עוצמתי.

שפתון נוזלי של לוריאל פריז

 

ההכנות לפורים – צבע לשער ליום אחד שיורד לאחר חפיפה

לוריאל פריז, המותג שנולד מצבעי שיער, פיתח חדשנות בצבע שיער בכדי להרעיד את עולמן של בנות דור המילניום- COLORISTA: איפור לשיער במרקם ג'ל בצבעים נועזים אשר לא נועדו לכיסוי, אלא צבע שיער המצהיר הצהרה עוצמתית של צבע. צבע שיער שובב כמו איפור. הגוונים מחולקים ל-2 קטגוריות: 8 גוונים נועזים המתאימים לשיער חום ו-7 גוונים המתאימים לשיער בלונדיני. בין הגוונים האופנתיים: צבע פטל, נחושת, ורוד כהה, סגול כהה, סגול שזיף, כחול, ירוק, לילך, ורוד פודרה, אדום ועוד.

הוראות שימוש: יש להניח מגבת כהה מסביב לכתפיים, יש למרוח על קצוות השיער בלבד, אפשר בצורת אומברה, יש לתת לצבע להתייבש 10-20 דקות ולאחר מכן לסרק. להוסיף עוד צבע במידת הצורך ולסרק שוב.

ג'ל הנשטף בחפיפה

מוצרי על בסיס טבעי עשירים במינרלים של ים המלח

מוצרי ים המלח המכילים בוץ ומינרלים טבעיים ייחודיים המשלבים בתוכם מתנה נהדרת של טבע וטכנולוגיה ומדע המתקדמים בעולם. מוצרי DSM – Dead Sea Minerals פותחו במעבדות Mon Platin על בסיס הבוץ והמינרלים הייחודיים של ים המלח בשילוב מרכיבים מן הטבע לסיוע מקיף בטיפול ושמירה על עור הפנים, הגוף והשיער.

 

 

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *