המיליונר החרדי שקונה ציור מהזמר החסידי • בקליינע

השבוע במדור הפפראצי של אתר 'אקטואליק': איש הנדל"ן חזר לעקוץ, מי ערך חנוכת בית? פינת הרכב החדש, הזמר שמתכנן גיחה לישראל, והזוג הטרי

בקליינע שעסוק וטרוד בענייני בנייה ועובד שעות נוספות לרגל הבחירות, מצא את עצמו נרדם על המקלדת – וקם כארי בשעות שאפילו הדגים שבים נמים את שנתם. בקליינע שבעבר (כמעט)ניבא את תוצאות הבחירות כבר שירבט על דף סודי את תוצאות הבחירות הנוכחיות – ויכול רק לרמוז לכם שאין קשר בין הסקרים לתוצאות האמת.

בקליינע עלה לירושלים לנחם את משפחת ברייטקופף על פטירת אמם. אב המשפחה התעניין על המשפחולוגיה השורשית של בקליינע שגם שוחח ארוכות עם חנני בריטקופף – שאת רוב יומו הוא מבלה בין ספסלי בית המדרש בירושלים. כאן בתמונה ניתן לראות את העיתונאי ארי קלמן ואיש היח"צ יחיאל אברהם בניחום אבלים.

למחרת, בקליינע עלה לניחום אבלים אצל איש החסד שוקי בריף שישב שבעה על פטירת בנו הצעיר בני ז"ל מבחירי ישיבת מיר ברכפלד, בקליינע שכבר בא לצאת.. נאלץ להמתין עוד שעה לאחר שהרב לאו הגיע לנחם. הרב הראשי לשעבר גילה כי הנין שלו לומד עם אח המנוח באותו חיידר בבני ברק.

למרות סגירת 'יום ליום', העיתון הודפס וחולק השבוע לאלפי המנויים ברחבי הארץ. נעמה עידן הבטיחה בפוסט בפייסבוק כי השבועון שייסד מרן ימשיך לצאת לאור למרות התביעות.

איש העסקים יוסי רפאלי, ערך השבוע חנוכת לביתו החדש, במעמד השתתף רב הכותל הרב שמואל רבינוביץ ואורחים נוספים. בקליינע מברך ביישוב טוב, וממליץ לאיש הביטוחים לרכוש וילונות לבית החדש.


שלומי טורנהיים (כוכב הרשת), עשה נסיעת מבחן על  פיג'ו 5008 אצל מומחה הרכבים, דודי הומינר.

מאיר פרוש הגיע ביום חמישי לברכפלד להשתתף בשמחת האירוסין לבתו של מנכ"ל מוסדות ברסלב פסח פרנק. בקליינע שבדיוק עבר שם במקום תיעד את ההתרחשות אחת לאחת.

איזה עוד חסידות או שבט אני מחבר? פרוש שקוע במכשיר
מזל טוב לבעל השמחה, נחמן ניימן מגיח מאחור
פרוש ממשיך
וכאן הוא מתיישב לצדו של נחמן בנשעייה, שגם עבר לשבת במזרח..

נפתלי בנט האיש הקובע ב'ימינה' הגיע ביום חמישי לאולפני רדיו 'קול ברמה' במכון מור, והצטלם סלפי עם  אנשי התחנה. בביקורו נזכר שלפני שנים כשהגיע לראיון אצל רונן גרוס ותיכנן להצטרף לליכוד,היה זה רונן שאמר לו "שהוא מבזבז את זמנו. אחד כמוך צריך לפתוח מפלגה ולעמוד בראשה״.

את ישראל כהן (התאום) פגשנו ביציאה ממכון מור יחד עם עורך התוכניות ישראל קליין, שנעזר(איך לא) באופניים החשמליים. השניים שוחחו על זעקת 'האלול'…

ופינת ברנז'ה חדשה תשודר בקרוב בתכנית של עמי מימון 'חידודון' – בהגשתו של מנחם קולדצקי.

 

פינת המוסיקה:

זהירות! איש נד"לן שעקץ לפני כ-5 שנים מספר גורמים בתעשיית המוזיקה ונעלם, חזר לפעול בזירת הנדל"ן.

גדול הזמר ליפא שמעלצר ישהה בסוכות בישראל, אך בחר להשתכן מחוץ לירושלים כדי לנצל את השהות לחופשה שקטה. אפרופו שמעלצר, בשנים האחרונות החל לשלוח ידו גם בתחום הציור האומנותי, השבוע הוא פגש איל הון חרדי מניו יורק, המוכר כתורם גדול של עולם התורה. הגביר הזמין אצלן ציור דיוקן עצמי. על המחיר הוטל איפול כבד.

לבקליינע נודע כי גדול הזמר אברהם פריד מתכנן גיחה בשבוע הבא לביקור קצר בישראל.

ואיך אפשר בלי MBD, גם מרדכי בן דוד יגיע לישראל בסוכות.

מקהלת מלכות עם זאנוויל וינברגר צילמה 3 קליפים חדש כשהלוקיישן הוא לא פחות מאולמי ״פביליון מהדרין״ בתלפיות.

 כשמלכות וזאנוויל הסריטו את הקליפ שלהם באולמי פאבליון בתלפיות, הזמר החסידי הערשי רוזנבאום (שהולך להתחתן בקרוב ולגור בארץ ישראל), צילם קליפ ריקודים מטורף מלא באנרגיה (כמו שרק הזמר הערשי יודע) ביחד עם תזמורתו של שמוליק וינרייך המורחבת. האמרגנים מבטיחים קליפ יוצא דופן.

רגע לפני מופעי הסליחות – יקיר כהן, הפייטן מצפת הרחיק בשישי שעבר עד לאשדוד כדי להנות מהים ומהבריזה שיש לעיר הדרומית להציע.

ביום שלישי, יצלם מנחם טוקר תכנית חדשה של חסידישקייט, והפעם, יבחר טוקר את הקליפ הגרוע לצד הקליפ הטוב של השנה.

דבורי דרור, אחותו של אבי דרור התארסה בשעה טובה עב"ג  דוד קובלסקי, הקלידן הזדרז להעלות תמונה בסטורי של בני הזוג המאושרים..

מקהלת מלכות עם זאנוויל וינברגר צילמה 3 קליפים חדש כשהלוקיישן הוא לא פחות מאולמי ״פביליון מהדרין״ בתלפיות

יום שני השבוע בחדרה, להקת הילדים של ישראל 'פרחי ירושלים' הגיעו להתארח באוטובוס השידורים של השרה מירי רגב. היה שמח.

השבוע בחתונה נצפו ח"כ אשר מטעם יהדות התורה ואברהם בצלאל חבר מועצת עיריית ירושלים מטעם ש"ס סועדים ביחד. "גדולה לגימה" שמביאה לשיתופי פעולה…

במפלגת העבודה היו חייבים השבוע עבודות גרפיקה דחופות, כולל מחיקת השפם, אז הזעיקו את המעצב החבדי בועז שרון (משמאל)

מייק האקבי, המושל לשעבר של מדינת ארקנסו שבארה"ב ופרשן בטלויזיה בארה"ב, הגיע היום לביקור במפעלי "יד ביד" בלוד, והודה להרב יעקב גלויברמן על הפעילות בקרב הנזקקים בישראל

היועץ הרפואי ויו״ר למענכם הרב יוסי ערבליך הוזמן לנאום בשבוע הבא בכנס בינלאומי על רפואה ואתיקה שיזמה חברת תרופות מאיטליה. הנאום יעסוק בחובה המוסרית של החברות להעניק תרופות מצילות חיים גם למחוסרי ביטוח רפואי.

דרום:

היועץ הרפואי שמעון רגובי יושב שבעה על אמו

הטרגדיה באשקלון: הגאון הגדול הרב יצחק ברדא שליט"א הגיע לנחם את משפחת מעול על הטרגדיה שפקדה אותם במות שתי בנותיהן בתאונה מחרידה.

הרב שליט"א בירך את האחות השלישית שנמצאת עדיין בבית החולים.

שמה לתפילה: אדל חנה בת רונית

כשכולם חזרו לשיגרה, היה זה גם הזמר והפייטן אבי בבאי ששמח לחזור לשיעורי התורה היומיים בכולל, שהם אלו שנותנים לו את הכוח לשמח בהופעות.

ואם כבר הופעות, במוצ"ש הבא יתארח בבאי בתוכנית 'שבוע טוב' עם עמירם בן לולו ברדיו קול ברמה לרגל השקת השיר החדש 'בכל כוחי'.

 

 

ועד כאן להשבוע, שבוע טוב!

ראיתם 'סלב' חרדי בפוזה הראויה לצילום? נתקלתם במישהו מעניין מהמגזר פתאום לידכם? מפגש מעניין בין רבנים? ידיעות חמות, רכילויות כשרות, ותמונות בלעדיות שנקלטו על ידכם ימשיכו להתקבל במייל של המדור: [email protected] או לשלוח לווטסאפ 058-4742968– סודיות מובטחת

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *