המכללה למנהל ואפקון חתמו היום על הסכם זכיינות להקמת מעונות סטודנטים

העלות הכוללת של הקמת הפרוייקט צפויה לעמוד על סך של כ-130 מליון שקל

לפני כשנה אפקון זכתה במכרז וכעת נחתם ההסכם הסופי בין הצדדים

היום נחתם הסכם זכיינות (BOT) בין חברת אפקון לבין המכללה למנהל להקמת מעונות הסטודנטים שימוקם על ציר שדרות רבין במערב העיר, בסמוך למכללה למנהל, בשטח של כארבעה דונם.

אפקון תקים תאגיד ייעודי בשם 'מעונות שלמה' בבעלות משותפת ובחלקים שווים עם המכללה למנהל, במסגרתו יתכננו, יממנו ויקימו את המעונות. לאחר מכן יתפעלו ויתחזקו את מתחם המעונות למשך 24 שנים ו-11 חודשים, בתמורה לסכום שייגזר מכמות הסטודנטים שישכירו מעונות בקמפוס, בהיקף מוערך של כ- 12 מיליון שקל לשנה. החברה והמכללה התקשרו בהסכם בעלי מניות לשם הסדרת מערך היחסים ביניהן בקשר עם התאגיד המשותף.

מעונות המגורים ייבנו בשש קומות וכ־500 יחידות דיור, כ-450 מהן דירות סטודיו ליחיד וכ-50 דירות סטודיו מרווחות. בסך הכל יכלול המתחם כ- 500 מיטות. כל יחידה תכלול גם מטבחון וחדר רחצה. בנוסף, בשטח המתחם תוקם קומת מסחר שתכלול בתי קפה, חנויות נוחות ומכבסה לשימוש הדיירים. הקומפלקס יתפרס על ארבעה בניינים כשהשטח הכולל הינו 16,000 מ"ר.

ישראל רייף, יו"ר אפקון החזקות: "אנו שמחים על חתימת הסכם זכיינות (BOT) נוסף והפעם עם המכללה למנהל. אנו גאים בפרויקט זה שהינו פרויקט חשוב לקבוצה. בימים אלה החברה מתמודדת על מספר פרויקטים משמעותיים, התואמים את מדיניות החברה להתמודד בפרויקטים בהם יש לחברה יתרון יחסי במטרה להמשיך ולצמוח".

מנכ"ל המכללה, רפי גמיש: "החתימה על ההסכמים מהווה אירוע חשוב ומכונן בתולדות המכללה למינהל והמשך ישיר למהפכת הנגשת ההשכלה הגבוהה, אותה הובילה המכללה ב-40 השנים האחרונות. אני מודה לשותפתנו לפרויקט, חברת אפקון, על הבעת האמון בנו ובחזונה של המכללה למינהל, כאחד ממוסדות ההשכלה הגבוהה המשמעותיים בישראל. המעונות החדשים יפתחו את שערי המכללה למינהל בפני מאות סטודנטים נוספים מרחבי הארץ ויוסיפו לחוויה הסטודנטיאלית המוכרת של המכללה למינהל".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *