הממשלה מתכנסת: ראש הממשלה יורה על סגר בכל הערים החרדיות

הממשלה שוקלת סגר ב-9 אזורים ברחבי הארץ, בהם מודיעין עילית, רמלה, בית שמש, לוד, ירושלים, קרית מלאכי, בני ברק, אשדוד ורעננה

הממשלה שוקלת סגר ב-9 אזורים ברחבי הארץ, בהם מודיעין עילית, רמלה, בית שמש, לוד, ירושלים, קרית מלאכי, בני ברק, אשדוד ורעננה. בחלק מהערים מדובר בשכונות, בחלק בסגר מלא.

במודיעין עילית נדבקו כבר 120 בני אדם בתוך שבוע, ו50 בתוך 3 ימים.

בנוסף, משרד הבריאות שוקל לקצר את תקופת האיכון מ14 יום לשבוע עד 10 ימים. המשמעות היא דרמטית – ירידה של עשרות אחוזים במספר הנשלחים לבידוד בעקבות מפגש עם חולה מאומת.

ראש הממשלה מכנס את השרים: בוחן אפשרות להטיל סגר באזורים מסויימים בעיר לאור העליה המשמעותית והמדאיגה במספר החולים. ירושלים מובילה את טבלת החולים.

1,348 מאומתים חדשים התגלו מאתמול, וזה מתוך 28,143 תוצאות בדיקות שהתקבלו אתמול..

14,516 חולים פעילים, מתוכם 39 מונשמים, 113 חולים מצבם קשה – מדובר בעלייה מדאיגה במספר החולים הקשים.344 בני אדם נפטרים במצטבר מפרוץ המגפה, כאשר 40 מתוכם בשבועיים האחרונים.

בעוד ראש הממשלה וראשי משרד הבריאות מפחידים את הציבור בישראל וזורעים בהלה ותרחישי אימים על מאות חולים קשים, כעת מתברר כי המספרים מעוותים במכוון על ידי ארגון הבריאות העולמי.

פרופסור עידית מטות, מנהלת מערך ההרדמה בבית החולים איכילוב, גילתה כי המספר האמיתי של החולים קשה – נמוך משמעותית מזה שמפורסם – וזאת בשל דרישה של ארגון הבריאות העולמי להנמכת הרף להגדרת חולה כקשה.

"בעוד שבגל הראשון חולים קשים נספרו ככאלה רק אם הם נזקקים לאמצעי עזר כלשהו נוסף על מסכת חמצן כדי לנשום", נימקה פרופסור מטות. "עכשיו ארגון הבריאות העולמי הודיע שיש לספור כחולים קשים גם את אלו שאינם עונים על אותם הקריטריונים אבל רמת החמצן שלהם בדם – היא מתחת לשיעור מסוים".

הכתב נדב אייל צייץ בטוויטר כי בניגוד למה שנטען אתמול – משרד הבריאות לא שינה שום קריטריון לגבי חולים קשים. כמו כן, פרופ בן עמי מאיכילוב אמר הבוקר לעמיתיו כי בניגוד למה שנאמר אתמול, גם אצלם לא השתנה דבר. מה כן? היה בלגן בהגדרות ונשאר.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. ממש בושה

    כ”ק האדמו״ר מסקווירא הרה״צ רבי דוד טוורסקי שליט”א, ערך אתמול (יום שלישי) ביקור אצל האדמו״ר מסדיגורא שליט"א ששוהה בלוס אנג’לס. מלבד האדמו״רים ופמליותיהם השתתפו בפגישה אף שני נגידים מגדולי תומכי עולם התורה, ר’ ברי וייס שליט"א, שאירח את האדמו״רים, וידידו-שכנו ר’ דוד הגר.

    בשולי הביקור נרשמה אפיזודה מעניינת כאשר הגר, הידוע כאחד ממייסדי הנח״ל החרדי רח"ל ומגדולי התורמים לו רח"ל, שוחח בחום עם האדמו״ר מסקווירא, הנוקט בשיטת סאטמר בענייני הציונים.

    וכאן הבן שואל: האם לאדמו"ר הכל מותר בשביל כסף וכסף ועוד כסף????? "עפרה לפומיה" הרי הנחל החרדי ידוע "כמקום שמד"… וג' עבירות החמורות וכו', שכל הרבנים וכל גדולי עולם יצאו נגד הנחל השמדי הזה!!! המעשה הזה בּוּשָׁה וְחֶרְפָּה של ממש.
    דהיינו: בּוּשָׁה וּכְלִמָּה, וּבִּזָּיוֹן, וּגְּנַאי, וּדֵּרָאוֹן, וּחֶרְפָּה, וּכְּלִמָּה, נִכְּלָמוּת, קָלוֹן, וּשֵׁם רָע עליהם.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב