ה'מנטל-דוס' החרדי ניחש את הימור הבחירות של הח"כים

על פי תחזית חברי הפאנל, מפלגת צומת בראשות ח"כ נפתלי בנט תקבל בבחירות הקרובות 10 מנדטים:

בכנס המנהלים של משרד הפרסום אשחר & More, התקיים היום פאנל פוליטי בהשתתפות חברי הכנסת צבי האוזר מכחול לבן, מתן כהנא מימינה ומשה ארבל מש"ס. רגע לפני סיום הפאנל, עלה לבמה אמן החושים ה'מנטלדוס' החרדי מני הולנדר, וביקש מחברי הכנסת לחשוב בראשם על שם של פוליטיקאי מסוים, מפלגה כלשהי ומספר המנדטים שאותה תקבל המפלגה בבחירות.

לאחר מכן ביקש מחברי הכנסת לבצע תרגיל חשבונאי של מספר ספרות, ולהפתעת חברי הכנסת והנוכחים באולם, שלף הולנדר שלט שהכין מראש ובו הופיעה סדרת המספרים אותה רשמו חברי הכנסת. אבל את ההלם הגדול קיבלו הח"כים כשהולנדר הפך את השלט וכולם גילו את שמו של הפוליטיקאי אותו בחר ח"כ מתן כהנא כשהוא רשום בהיפוך הספרות.

להשלמת החגיגה, פשט ה'מנטל-דוס' מני הולנדר את חליפתו וחשף את שמה של המפלגה שבחר צבי האוזר ואת מספר המנדטים שייעד לה ח"כ משה ארבל כפי שרשם אותם בטרם ההופעה על הגופיה אותה לבש.

אם נסכם על פי תחזית חברי הפאנל, מפלגת צומת בראשות ח"כ נפתלי בנט תקבל בבחירות הקרובות 10 מנדטים:)

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. כנסו.......... זה גורם מחשבות......

    בשבוע האחרון הגיעה לביקור מיוחד בבית הספר לבנות 'ויז'ניץ' באשדוד הגברת היידי מוזס בתו המפורסמת של הח"כ לשעבר ר' מנחם אליעזר מוזס, וערכה במקום סיור עבודה בליווי גורמי מקצוע לצורך השגת תקציבים ואישורים הנדרשים להרחבת ביה"ס,
    וזה למרות שרעייתו של הח"כ הנוכחי יעקב טסלר מכהנת כסגנית מנהלת בביה"ס (איך לא) כנראה שקשריה וכישוריה של מוזס הצעירה עולים על יכולותיו של הח"כ, וגם הסגנית היתה בין מקבליה פניה של האורחת הדגולה.

    לבנות שתמהו מי הוא זו האורחת הנראית כחילוניה לכל דבר וזוכה לכבוד וקבלת פנים חמה, נאמר, כי הגברת בעצמה היא חניכת מוסדות ויז'ניץ בעברה, והיא יודעת לשיר היטיב 'מנוחה ושמחה' ו'קה ריבון' וכי אין לשפוט את האדם על פי חיצוניותו וכמו שנאמר 'אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו' , הבנות נשארו בתמיהה מדוע אותם כן שופטים על פי לבושן החיצוני, וזה גורם מחשבות רעות לבנות נגד הדעת, וגם גורם לחלוש גדרי הצניעות בבנות אלו ח"ו.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב